گلایه مردمی از تعدیل نیرو در بیمارستان پیامبر اعظم(ع) زاهدان

  • کد خبر : 47198
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
گلایه مردمی از تعدیل نیرو در بیمارستان پیامبر اعظم(ع) زاهدان
یکی از شهروندان زاهدانی متنی را در خصوص تعدیل نیرو در بیمارستان پیامبر اعظم به دلیل کمبود منابع مالی برایمان ارسال نموده است که در ادامه مشاهده میفرمایید،ان شاءالله...

گندم خبر, یکی از شهروندان زاهدانی متنی را در خصوص تعدیل نیرو در بیمارستان پیامبر اعظم به دلیل کمبود منابع مالی برایمان ارسال نموده است که در ادامه مشاهده میفرمایید،ان شاءالله مسئولان این بیمارستان پاسخی قانع کننده در ای نباره داشته باشند.

 

این شهروند در متن ارسالی خود اظهار داشت: باسلام و وقت بخیر خدمت شما ،خواستم در ارتباط با موضوع تعدیل نیرو بیمارستان پیامبر اعظم (ع) زاهدان در کانال خبری خودتون و دیگر کانال های خبری اطلاع رسانی کنید، شاید به گوش بالا دستی ها برسد.

وی افزود: اواخر مهر ماه ۹۷ این بیمارستان ۱۰ نفر از کارمندان قراردادی خود را تعدیل کرده و در انتظار یک ماهه بازگشت قرار داده و دلیل این کار را نداشتن بودجه برای پرداخت حقوق اعلام میکنند .

وی گفت: مگر آیا بیمارستان مرکز امداد و خدمت رسانی سلامت است یا بنگاه سود دهی ؟

وی همچنین در ادامه بیان کرد: چندین نفر از این نیرو های تعدیل شده افرادی بالای ۱۰ سال سابقه وتجربه کاری در قسمت های مختلف وهسته مرکزی بیمارستان میباشند.

وی که خواست نامش ذکر نشود عنوان کرد: با توجه به این سوابق درخشان وشایسته کاری انتظار تغییر وضعیت ومساعدت در این آشفته بازار اقتصادی راداشتیم نه این که بدون در نظر گرفتن انبوهی از تجربه کاری و عیالواری خانواده ها نیروی کاری را که سرپرست خانوار وبه قولی نان اور خانواده را خانه نشین کنند، و نیروی های دو سه ساله و مجرد خانم را که تحت تکفل خانواده هایشان هستندرادر بخش های جزیی که نیاز به داشتن هیچ تجربه ای نیس همچنان بکار گیرند.

وی تاکید کرد: این نوع تعدیل کاملا پرده از سیستم رابطه ای فاسد بر میدارد .نکته مهم اینست که با توجه به قانون کار از ابتدای اولین ماه سال جدید باید قرارداد کاری بسته شود اما این بیمارستان بعد از ۴ ماه اقدام به بستن قرارداد کرده است .

وی اظهار کرد: لازم به ذکر است که این نیرو های تعدیل شده در حالی دارند تسویه حساب میکنن که هیچ قرارداد کاری از ابتدای سال ۹۷ با انها منعقد نشده، وبرای دادن فرم تصفیه حساب از این نیرو ها انها را اجبار میکنن که فرمی رامبنی بر پرداخت تمامی انچه که در تعهد بیمارستان بوده را امضا کنند وهیچ گونه حق دیگری ندارند.

وی در پایان افزود: با توجه به قانون کار باید به صورت کامل تصفیه شود که انرا هم موکول به اسفند ماه میکنند.خواهشمند است همکاری واطلاع رسانی کنید. خدمت به خلق گرفتار همانا خدمت به خداست. خبر ارسالی از زاهدان

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=47198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. از کدوم قانون میگی برادر من برای حق خودم به علوم پزشکی زابل رفتم اونجا مسؤل بازرسی به طرز بسیار فجیعی با من برخورد کرد وبعد من به ۱۱۰ زنگ زدم اما آقایون به خاطر ترساندن و منصرف کردن من اقدام به طراحی صورتجلسه کذب و واهی همراه با کلی توهین و برچسب که امضا همکارانشان رو در پی داشته و بعد تهدید به حکم جلب شدم اما بالاخره آقایون به خواسته خودشان رسیدند و نیرویی که باید استخدام می شد قبول کردن به خدا حق اونم نبود چون اون لیسانس داره وبرای بهورزی دیپلم میخواد.خلاصه بهت گفته باشم اگه داری کسی کاری که فردا روز از زندان دربیاردت برو