گلایه اهالی باقری 38 از شهرداری و آبفا زابل

  • کد خبر : 19929
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
گلایه اهالی باقری 38 از شهرداری و آبفا زابل

شهرگندمــــ : اهالی باقری 38 از بالازدگی فاضلاب دراین محل گلایه و خواستار رسیدگی به این مساله شدند.  اهالی محترم باقری 38 با ارسال نامه ای به شهر گندمـــ این مساله را یادآور که برای بررسی بیشتر خبرنگار شهرگندمـــ به محل مراجعه و گزارشی از این مشکل اهالی تهیه کرد. یکی ازاهالی گفت : مدتیست […]

شهرگندمــــ : اهالی باقری 38 از بالازدگی فاضلاب دراین محل گلایه و خواستار رسیدگی به این مساله شدند.

IMG-20150128-WA0004

 اهالی محترم باقری 38 با ارسال نامه ای به شهر گندمـــ این مساله را یادآور که برای بررسی بیشتر خبرنگار شهرگندمـــ به محل مراجعه و گزارشی از این مشکل اهالی تهیه کرد.

یکی ازاهالی گفت : مدتیست این مشکل  وجود دارد و علیرغم چندین مورد تماس با  122 و مراجعه به اداره آبفا زابل متاسفانه اقدام قابل توجهی دراین خصوص انجام نشده است , این مساله مشکلات بسیاری برای ما بوجود آورده و خواستار رفع آن هستیم.

یکی از نکات قابل توجه دراین مشکل وجود یک مدرسه در نزدیکی آن میباشد.

 

IMG-20150128-WA0003

 

همانگونه که درتصاویر مشاهده میفرمائید و علاوه بر بالازدگی فاضلابعدم جمع آوری مناسب آشغال ها , عدم داشتن آسفالت مناسب نیز درتصاویر مشهود میباشد.

لذا  میطلبد که شهرداری و شرکت آبفا زابل درخصوص حل مشکل اهالی محترم این کوچه اقدام موثری انجام تا علاوه بر از بین برده چهره زشت آن , مشکلات بهداشتی که در پی این مساله نیز بوجود آمده است را از بین ببرند.

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=19929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. از روزی که برای اولین بار در زمستان امسال بارون حسابی اومد و ما هم به خاطر این نعمت خداوند را شکر میکنیم آسفالت تعدادی از خیابان های اصلی شهر از بین رفته و چاله های زیادی در سطح شهر مشاهده میشه که برای وسایل نقلیه و هم چنین مردم مشکلاتی ایجاد کرده سوال اساسی که ذهن من رو مشغول کرده این هست افرادی که در شورای شهر هستن کوچکترین مشکلی در شهر رو در زمان دکتر خمر بزرگ میکردن حتی به نحوه راه رفتن دکتر خمر گیر میدادن چرا الان ساکت شدن و هیچ صحبتی نمیکنن!!! شهرداری حتی در دو روز اول پس از باران حاضر نبود آبهای سطحی رو جمع بکنه و تا امروز چاله های ایجاد شده در سطح شهر مثل خیابان فردوسی خیابان کارگر و سایر خیابان ها رو حتی یک لکه گیری ساده نمیکنه!!!!چون شورای شهر…..

  2. خوبه امسال باروندگی زیاد نبود وگرنه ابرویه شورای شهر با شهردار جدیدشون بیشتر میرفت یه بارون اومده اینه اوضاع…؟؟؟؟؟ شهر تو همین دو ماه تبدیل به روستا شده واقعا نمایندگان و کسایی که امانت دار مردم در شورای شهر هستن دارن چیکار میکنن؟ چرا صحبت نمیکنن؟؟؟ بهتر نیست یه فکری به حال مردم کنید؟؟؟ شهرداری هم که شده باند و باند بازی پس کی به فکر مشکلات مردم هست؟؟؟

  3. دوستان ماکه تا حرفی میزنیم بعضی ازعزیزان سریع جبهه میگیرن که مسئولین این وسط بی تقصیرن مشکل رو گردن همدیگه نندازیم خودمون باید رعایت کنیم .حالا هم مشکل از بارون نبوده مردم فاضلاب خونشون رو ول کردن توی خیابونا.مسئولین سخت دارن تلاش میکنن شبانه روزی پیگیراین مشکلات هستن حتی شبا خوابشون هم نمیبره تا چند وقت دیگه اول مشکل فاضلاب روحل میکنن که باعث شده اسفالت خراب بشه بعدشم یک آسفالت باکیفیت تمام خیابونای شهر رومیکشن ،کلیه مشکلات شهرمون تا همین چند وقت دیگه حل میشه هیچ جای نگرانی نیست .فقط یه چیزی، قضیه این چند وقت دیگه که قراره این کارا انجام بشه شده مثل ظهور آقا امام زمان(عج)معلوم نیست که کی باشه. شاید سال بعد شاید سال بعدترش ، عمرماها که میدونم قد نمیده ولی اندکی صبر سحرنزدیک است….

  4. روستاها شرف دارن به شهر زابل روستاهایی که طرح هادی رو انجام دادن(روستای کیخا و روستای تمبکا در شیب آب و سایر روستاهایی که طرح هادی رو اجرا کردن ) چهره ای بسیار زیبا با آسفالت مرتب ، پیاده روهای منظم و مرتب روشنایی بسیار مناسب و حتی فضای سبز زیبا و…. جالب اینجاست که به زابل نمیشه شهر بگی و نمیشه روستا اسمش رو بذاری!!!

  5. با سلام
    جناب دهمرده با تشکر از ثبت مشکلات مردمی لطفا دراین خصوص فعالتر تا واسطه بین مردم ومسئولین از بین نرود

  6. سلام لطفا خبرنگار خودتان را به محله حسن آباد در انتهای خیابان باقری جنوبی هم بفرستین تا شاهکار شهرداری زابل رو در این محله به تصویر بکشد خیابانی که حدود یکسال قبل برای اجرای طرح فاضلاب کشی تخریب شد و نه تنها این طرح به طور کامل انجام نشد بلکه روزانه شاهد ترکیدن لوله های آب نیز در نقاط مختلف این محله هستیم.
    وضعی بسیار اسف بار ای کاش حداقل اشاره ای هم به این موضوع در سایت شود تا بلکه فرجی حاصل شد و مسیولین رسیدگی کردند
    با سپاس