کشف جسد متلاشی شده در آب چاه نیمه!

  • کد خبر : 44068
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
کشف جسد متلاشی شده در آب چاه نیمه!
انتشار خبرهایی مبنی بر کشف یک جسد متلاشی شده در آب های چاه نیمه سه باعث نگرانی هایی برای مردم منطقه شد که مدیر آبفا زهک با رد این خبر اعلام کرد: اگر چنین چیزی باشد با توجه به اقداماتی که انجام می شود، سلامت مردم به خطر نمی افتد .

به گزارش گندم خبر به نقل از عصرهامون، در پی تماس های مردمی و انتشار برخی مطالب در شبکه های مجازی مبنی بر بد بو بودن آب موجود در شبکه لوله کشی شهرستان زهک، این موضوع توسط خبرنگار عصرهامون مورد بررسی  قرار گرفت.

 
 چند سالی است که موضوع بدبو بودن آب موجود در شبکه لوله کشی در حوزه منطقه سیستان در رسانه های جمعی و گروهی مورد بررسی قرار گرفته و مطالب گوناگونی با محوریت این موضوع انعکاس یافته است اما با توجه به گفته مردم، علاوه بر بد بو بودن آب منطقه، مطالبی در شبکه های مجازی  مبنی بر پیدا شدن یک جسد متلاشی شده در آب چاه نیمه سوم منتشر شده است که انتشار این موضوع در شبکه های مجازی  نگرانی هایی را برای مردم منطقه به وجود آورده است.

 

یکی از شهروندان زهکی در این خصوص گفت: چند سال است در ایام تابستان، با بوی بد آب آشامیدنی موجود در شبکه لوله کشی آب شرب مواجه هستیم و امسال نیز از ابتدای تابستان با این موضوع روبرو بوده ایم.

 

ح.دهمرده افزود: در محافل عمومی و شبکه های مجازی شهرستان مطلبی مبنی بر پیدا شدن یک جسد متلاشی شده در چاه نیمه سوم منتشر شده که مردم را نگران کرده است.

 

وی در ادامه خواستار رسیدگی مسئولان به این مشکل شد.


 
یکی دیگر از شهروندان نیز در این خصوص گفت: بوی بد یک موضوع همیشگی برای مردم زهک به حساب می آید که هر سال و در ایام تابستان با آن مواجه می شویم.

 

م.شهرکی افزود: بوی بد آب در روستاهای منطقه بیشتر از داخل شهرها وجود دارد و امیدواریم مسئولان از وعده ها و شعارهای خود دست کشیده و اقدامی عاجل برای حل این معضل انجام دهند.

 

آب سالم است

 

فرماندار زهک در این خصوص گفت: آب موجود در شبکه آبرسانی این شهرستان کاملا سالم است و بنده نیز از همان آبی که مردم در شبکه لوله کشی خود دارند ،استفاده می کنم.

 

جمشید رخشانی نسب افزود: تاکنون هیچ گزارش، خبر و حتی شایعه ای مبنی بر پیدا شدن یک جسد سالم و یا متلاشی در چاه نیمه سوم به فرمانداری نرسیده است و این مطلب شایعه بوده و قابل استناد و تائید ما نمی باش.

 

وی ادامه داد: مردم باید اخبار و مطالب خود را از رسانه های معتبر و قابل اطمینان دنبال کنند و به شایعات موجود در شبکه های مجازی توجهی نداشته باشند.

 


آب از نظر آب و فاضلاب کاملا سالم و قابل آشامیدن است


مدیر آبفا زهک نیز در این زمینه گفت: آب از نظر آب و فاضلاب کاملا سالم و قابل آشامیدن بوده و مشکلی ندارد.

 

محمدرضا طباطبایی افزود: تمامی تلاش شرکت آب و فاضلاب، استاندارد و سالم بودن آب ورودی به شبکه آبرسانی است ولی اگر کسی اصرار بر بد بو و یا غیر قابل آشامیدن بودن آب موجود در شبکه آبرسانی منزل و یا واحد تولیدی و واحد صنفی خود دارد می تواند با مراجعه به شبکه بهداشت شهرستان مراجعه کند تا از آب موجود در شبکه لوله کشی نمونه برداری و آزمایش شود.

 

وی بیان کرد: آب ورودی به شهرهای منطقه سیستان از چاه نیمه سه و ورودی آب روستایی از چاه نیمه یک  می باشد و اگر مشکلی در شبکه باشد باید دیگر مناطق نیز از آن اطلاع پیدا کنند و نسبت به مشکل اعتراض داشته باشند.

 

وی در خصوص انتشار اخباری در شبکه های مجازی مبنی بر پیدا شدن پیکر متلاشی شده در چاه نیمه سه نیز گفت: این موضوع صحت ندارد و اگر چنین چیزی باشد با توجه به اقداماتی که انجام می شود، سلامت مردم به خطر نمی افتد و ساکنان منطقه نباید نگرانی از این بابت داشته باشند.

 

علی ای حال سال گذشته نیز اخباری مبنی بر وجود اسکلت اجساد در برخی رسانه ها منتشر شد.

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=44068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. شگرد کثیف واسه جذب مخاطب تون قدیمی شده

    همه می دونن قبلا اونجا قبرستون بوده و هر از چند گاهی اب استخوونای مرده ها رو میاره

  2. سلام واقعاً  آب لوله کشی روستاهای زهک بو میدهد و طعم بدی هم دارد ما مجبوریم دائما آب تصفیه بخریم چطور مسولین انکار می کنند من ساکن جزینک هستم

  3. سلام من از اهلای شهرستان زهک هستم.پیدا شدن جنازه دروغ محض هس.

     

    ؤ نه تنها آبهای زهک بلکه زابل هم بوی بد میده و مزه اش تغییر کرده…..

     

     

    شما هم اگه میخواهین کسی سایت تون بازدید کنه.اینجور خبرای الکی نذارین

     

     

    متشکر وسپاس

  4. متاسفانه مشکل بوی آب زابل وجود دارد . و این بوی آب  در شبکه شهری زابل و روستاها کاملا واضح است و با شامه  معمولی قابل تشخیص است و نیازی به نمونه برداری برای تشخیص بو نیست . علت یابی شود 

  5. سلام من ساکن شهرستان زهکم اب شرب واقعا بوی بدی میده قابل خوردن نیست مسئولین چرا دروغ میگن ..به فکر مردم نیستن لابدجیرشون کم میشه اگه راست بگن یه مشت دوزد دور هم شدن به سلامتی مردم فکر نمیکنن 

  6. از نظر مسئولین تا وقتی ۲/۳ مردم سیستان در اثر مسمومیت آب نمیرند آب سالم می باشد و با خیال راحت بنوشید

  7. باسلام باتوجه به اینکه کنارقبرستان دهانه غلامان هست.وبیشترمردگانی که توقبرستان هستند به وسیله طاعون وبا ازبین رفتن ودرقدیم انهارازیرخاکهای چاه نیمه ودهانه غلامان حفرمی کردند وبابالاامدن اب تمام اجسادومیکروب های زیرخاک بالا امده وباعث ایجادبوی بدومریضی می شود.