چرا نمایندگان بلوچستان می توانند اما نمایندگان سیستان نه!؟

  • کد خبر : 47487
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
چرا نمایندگان بلوچستان می توانند اما نمایندگان سیستان نه!؟
آیا نمایندگان سیستان همچون نمایندگان بلوچستان چگونگی استفاده از خرد جمعی و نظریات کارشناسانه را یاد دارند!؟

به گزارش گندم خبر، آیا نمایندگان سیستان همچون نمایندگان بلوچستان چگونگی استفاده از خرد جمعی و نظریات کارشناسانه را یاد دارند!

 

بسم الله الرحمن الرحیم

آیا نمایندگان سیستان همچون نمایندگان بلوچستان چگونگی استفاده از خرد جمعی و نظریات کارشناسانه را یاد دارند!؟

در ایام انتخابات نامزد ها برای کسب آراء حداکثری حرف ها و وعده های جذاب بسیاری می‌دهند که بعد از رفتن به بهارستان اکثر آن ها به فراموشی سپرده می شوند.

استفاده از پتانسیل جوان ها،حمایت از نخبگان و تحصیل کردگان، حمایت از نیروهای توانمند، عدم ورود به انتصابات و حمایت از افراد خاص (که مشاهده گردیده حضراتی که ادعای قانون مداری دارند با ورودشان به برخی انتصابات قوانین هم نادیده گرفته شده است)، حمایت از شایسته سالاری در انتخاب مدیران، فعال سازی گذر های مرزی و… بسیار دیگر از وعده و نوید های دیگر‌ که در این سال ها همه‌ بسیار شنیده ایم.

اما همینکه کف کفش های مبارکشان فضای بهارستان را لمس و هوای لطیف آنجا را استشمام ، گویی فرد دیگری شده اند و ماجرا ۱۸۰ درجه تغییر می‌کند و دیگر آن آرمانگرایی ها به بوته ی فراموشی سپرده می‌شوند.

زمانی که عملکرد و منش نمایندگان بلوچستان را می نگریم متوجه می شویم آنچه که برای نماینگان ما در حد یک وعده بود برای آن ها عملیاتی شده است.

برای مثال تشکیل کارگروه های تخصصی و حلقه های مشورتی برای دسته بندی مشکلات منطقه یکی از وعده های بر زمین مانده سیستان است که در بلوچستان عملیاتی گردیده و قطعا بهره آنرا مردم خواهند برد.

شاید برخی این بهانه را بیاورند که هنوز اول کار است و دارند افراد را برای انتخاب پایش و بررسی می‌کنند، اما باید گفت چگونه در همین مدت کم در بلوچستان شد ولی در سیستان نمی شود!؟

می‌گویند آنهایی که دلسوزند خود حلقه های مشورتی ایجاد کنند و خروجی آنرا بدهند به نمایندگان، چرا در همه جا باید مردم به دنبال نمایندگان بدوند؟ آیا نمی‌شود نماینده از نخبگان صاحب نظرها خواهش کند که وی را همراهی و کمک نمایند؟ مگر بجز این است که برای خدمت به مردم ردای نمایندگی برتن کرده اند!؟ پس اگر برای پیشبرد منافع مردم جایی که لازم است خواهش و تمنایی هم بکنند جای دوری نمیرود و حسنات در حساب اخروی آنها ثبت خواهد شد.

امید است که این بزرگواران بخواهند که قطعا خواهد شد.

سیدمحمدکاظم حسینی طباطبائی
مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی گندم خبر

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=47487
  • دیدگاه‌ها برای چرا نمایندگان بلوچستان می توانند اما نمایندگان سیستان نه!؟ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.