نـاگـفتـه هـــای دردنـاک سـرمـربـی تیم کــاراته شهـرداری زابـل

  • کد خبر : 28261
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۰۲
نـاگـفتـه هـــای دردنـاک سـرمـربـی تیم کــاراته شهـرداری زابـل

گندمــــ پرس : چهـاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کاراته سبک شوتوکان ریوبوکای به تعداد  25 استان زیر نظر فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران در کلاردشت استان مازنداران برگــزار شد.     تیم کـاراته شهرسـتان زابـل در دو بخش آقـایان و بانـوان به نمایندگـی اسـتان سیستان و بلوچستان در این رقـابت ها حضور پیدا کـــرد و […]

گندمــــ پرس : چهـاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کاراته سبک شوتوکان ریوبوکای به تعداد  25 استان زیر نظر فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران در کلاردشت استان مازنداران برگــزار شد.

 

 

تیم کـاراته شهرسـتان زابـل در دو بخش آقـایان و بانـوان به نمایندگـی اسـتان سیستان و بلوچستان در این رقـابت ها حضور پیدا کـــرد و در دو بخـش بانـوان و آقـایان مـوفـق به کسب ۲۸ مدال رنگـارنگ شـد و تیم بانـوان استان بعد از تیم های گیلان و زنجان موفق به کسب مقام سومـی تیمی مسدوره از مسابقات شـد.

 

کاراته زابل

 

 

به همین بهانه گفت و گویی کــوتاه با مصطفی زاهدی مربی تیم کـاراته شهــرداری زابل انجام دادیم که به شرح زیر می باشد.

 

 

IMG-20150915-WA0012

 

 

گندمـــــ پرس : با عرض سلام و تبریک به شما و هنــر جویـان تان ،لطفا توضیح مختصری در مورد مسابقات اخیر و نحــوه عملکــرد ایت تیم بیان فرمایید؟؟

 

 

ضمن عرض سلام و تشکر از حضورتان برای انعکاس اخبار و مشکلات ورزش سیستان ؛چهـاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کاراته سبک شوتوکان ریوبوکای به تعداد 25 استان زیر نظر فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران در کـلاردشت استان مازنداران برگــزار گردید که کارته کاهای تیم شهــرداری زابل که به نمایندگی از استان در بخش کومیته ۹ مــدال که دو مــدال مطلا (رضـا سنچـولی ، رضـا اربابی ) ، یک مدال منقره (علـی اکـبر آذریان) ، ۶ مـدال برنز ( سعید شهرکی، احمـد بـارانی، میلاد زاهــدی ، افشین سندگل ، فاضل میرشکاری، کیومرث سعادت فیروز گـرگـیچ ) کـسب کــردند .

 

 

با توجه به اینکه در سال گدشته این تیم در مسابقات کشوری موفق به کسب مقام سوم تیمی شد دلیل کسب نتایج ضعیف این دوره را چه می دانید ؟؟

 

دلایل زیـادی دست به دست هم داد تا اینکه این تیم نتواند عملکرد سال گذشته خــود را تکـــرار نماید  که می تــوان آنرا در سه بخش بیــان کـــرد :

 

 

1ــ عــدم حمایت قبـل از مسابقـات

 

ورودی مسابقات 30 هـزار تومان برای هر نفر بـود که هزینه آن توسط شرکت کنندگـان پرداخـت شد و در این زمینه ، تنها کمکی که اداره تربیت بدنی شهرستان زابل کــردند ، در اختیار قـرار دادن یک دستگاه مینی بوس بــود که هزینه آنرا هم از مــا گــرفتند ؛ که جــا دارد از آقای کلانتر جهت پافشـاری برای گـــرفتن اتوبــوس کمال تشکــر را داریم .

 

متاسفانه ما هیچ گونه حمایتی مــادی و معنوی نداشتیم ، در هنگام اعـزام متاسفانه دوستان آنقدر به تیم فشار روحی وارد کردند که بی حــد و انــدازه بــود ….. حتی در مکاتبات اداری بــرای اعــزام جواب تیم را نمی دانند …!!! 

 

بــرخی از دوستان اداره تربیت بدنی و ســازمـان اتوبوس رانـــی سنگ اندازی می کـــردند…!!

 

 

 

بــرای رسیدن به محل برگــزاری مسابقات شب ها در پارک ها می خوابیدیم با بدترین شرایط آب و هوایی و تیم از لحاظ تغذیه مناسب و کــافی بــرخوردار نبــود و به هــزاران سختی خــود را به مکــان برگــزاری مسابقات رساندیم.

 

 

 

2 ــ عــدم حمـایت حین مسـابقـات

 

گلایه ای هم از شما رسانه ها داریم …. !!! متاسفانه هیچ گونه پوشش خبری حین مسابقات انجام نشد.

 

 

3 ـ عــدم حمـایت پس از پایان مسابقـات

 

 عــدم استقبال از طــرف مسئولین از قهرمانان و مدال آورانی که بدون هیچ گــونه امکاناتی 28 مدال رنگارنگ را برای سیستان کسب کردند ، چه در مسابقاتی که در گذشته برگزار شد و چه در مسابقات اخیر که در استان مازنداران برگزار شد باعث دلسردی و عدم انگیزه در اعضای تیم گــردید که خــود دلیل مهم و تاثیر گــذاری بر عملکرد تیم بــود.

 

 

 

آیا تا کـنون شـرکت یا ارگـــانی جهـت حمایت تیم بعـنوان اسپانسر یا ســرمایه گــذار به شمـا مـــراجعه کـــرده انــد ؟

 

متاسفانه خیر ، ولی بعد از اعــزام تیم شورای شهر و شهــرداری زابــل قول داده اند که تیم را حمایت کنند . اگـــر شخص یا ارگـــانی از تیم حمایت کند به همه سیستانی ها قـــول می دهــم که نتیجه عـــالی داشته باشیم.

 

 

 

 

گندمـــــ پرس : در پایان با توجه به مباحث عنوان شده انتظار می رود که مسئولان امر توجه بیشتری به بخش ورزش داشته باشند تا حداقل دلگرمی بیشتری به ورزشکاران زحمتکش داده شود.

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=28261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. این ها رو که شنیدم متاسف شدم . برای کسانی که باید از ورزش حمایت کنند ولی چه ها که با این ورزشکاران نکردند.
    به قول معروف : چو وانمی کنی گرهی / خود گره نباش
    دوستان مسئول تربیت بدنی با این توصیفات گره که باز نکرده اند و …

  2. سلام
    وقتی که اقای سرمربی تخم تفرقه رو تو کاراته کاشت و تنش در هیئت ایجادکرد و به نظرات دیگران توهین کرد انتظار نداشته باشه کسی حمایت کنه // این مشکلات علاوه بر تخریب شخصیتی برای دیگر ورزشکاران هم بوده

  3. سلام تشکر ویژه داشته باشید از آقای سوری مدیر کل ورزش و جوانان استان که بیشتر به مدیر کل روابط عمومی های کشور شبیه هستند تاکار ورزشی و با رسانه ها ارتباط خوبی دارند تا انتقادی ازشون منتشر نشه

  4. ورزش کاران عزیز مثل بقیه مردم بارو بندیل ببندید وبرید شهرهای دیگه از زابل تبعیدگاه حضرت سلیمان بهتره

  5. باعرض سلام وتبریک خدمت جناب آقای زاهدی مصطفی جان تابوده همین بوده یادته قدیم با کمترین امکانات به شهرهای اطراف سیستان میرفتیم وجهت آموزش بدون هیچ گونه چشم داشتی دوستان سیستان درهنرهای رزمی حرف اولومیزدومتاسفانه ورزشهای رزمی درسیستان درحاشیه هستن آقامنوچهرشما کاراته کارکردین ازکدوم باشگاه درسیستان شروع کردی پارک غدیرکه درزمستان گرم نمی شدودرتابستان سردنمی شدازتاتامی های موزاییکیش بگم ازتیرهای بدون حافظش بگم حال که کسانی درسیستان سرمایه گذاری نموده اندودارن زحمت میکشن شمابگیدتخم تفرقه کاشت تو رو خدا به فکرجوانان باشیداون آقای ………..که فقط بفکربوکس هستش وتاآخرهم واسه سیستان وسیستانی کاری نخواهدکردکاش روزی که مدیرکل شداون سخنش روضبط می کردیم

  6. باسلام خودتون ببینید همین جاهم میان واسه اینکه بگن ماهم هستیم ی چیزی میندازن ومیرن ولی اگه باشگاه ما با این حرفا طوریش میشده تا الان شده بود ولی نمیدونم ب اینا چی میرسه انشالله خدا اینا رو‌ب راه راست هدایت کنه فقط میخوان جلوی مسولین خود شیرینی کنن انشالله ب آرزشون برسن ی چیزی دست شونو بگیره