ناتوانی متولیان طرح ۴۶ هزار هکتاری در وصول مطالبات پرسنل شرکت ها

  • کد خبر : 47454
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
ناتوانی متولیان طرح ۴۶ هزار هکتاری در وصول مطالبات پرسنل شرکت ها
پرسنل شرکت آشناب که به عنوان مدیر طرح مدتی را در حوزه اجرایی فاز داخل مزارع طرح ابرسانی دشت سیستان مشغول به کار بودند گلایه ای را برای ما ارسال کرده اند که در ادامه خواهید خواند.

گندم خبر؛ پرسنل شرکت آشناب که به عنوان مدیر طرح مدتی را در حوزه اجرایی فاز داخل مزارع طرح ابرسانی دشت سیستان مشغول به کار بودند گلایه ای را برای ما ارسال کرده اند که در ادامه خواهید خواند.

با سلام خدمت شما پرسنل گندم خبر ما از عدم پرداخت مطالبات خودمون از سوی شرکت آشناب گلایه داریم دیگه نمیدونیم به کجا شکایت ببریم و دردمون بگیم،واس همین مزاحم شما شدیم.

شرکت آشناب سال گذشته به عنوان مدیر طرح واس اجرای سامانه های نوین داخل مزارع انتخاب شد،ما هم توی این شرکت به کارگیری شدیم.

آخرین پرداختیشون واس حقوق بهمن ماه بوده و بعد اون هیچ واریزی نداشتن،تعدادی تعدیل شدن و تعدادی هم هنوز بلاتکلیف مشغول به کار هستند.

از شما درخواست داریم تا با انتشار این گلایه پاسخ صریح و واضحی از آقای صالحی نژاد بگیرید که مسئول عدم پرداخت کیست؟آیا تاوان بلاتکلیفی بین کارفرما و پیمانکار را ما باید بدیم که با حداقل میزان حقوق باهامون قرارداد بستن و تا حالا هم پرداخت و تسویه حساب نشده ؟به حقوق ما تعدیل تعلق نمیگیره،اگر مجری در این خصوص وظیفه ای نداره آیا ما هم از طریق اداره کار برای گرفتن مطالباتمون اقدام کنیم؟

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=47454
  • دیدگاه‌ها برای ناتوانی متولیان طرح ۴۶ هزار هکتاری در وصول مطالبات پرسنل شرکت ها بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.