مراسم بزرگداشت حافظ با حضور شعرای حوزه سیستان

  • کد خبر : 44095
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
مراسم بزرگداشت حافظ با حضور شعرای حوزه سیستان
مراسم بزرگداشت حافظ با حضور شعرای حوزه سیستان درحسینیه شهیدین مصلی المهدی عج شهر زابل برگزار شد .

به گزارش گندم خبر مراسم بزرگداشت حافظ با حضور شعرای حوزه سیستان به میزبانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی اکبر کیخا امام‌جمعه محترم شهر زابل درحسینیه شهیدین مصلی المهدی عج شهر زابل برگزار شد .

این جلسه ابتدا با قرائت قرآن آغاز و‌با شعر خوانی جمعی از شعرا ادامه یافت و در پایان دکتر علی اکبر کیخا امام جمعه محترم زابل  در جمع شعرا به ایراد سخن پرداخت .

 

حجت الاسلام و المسلمین کیخا ابراز داشت :این اشعار ،علم و‌هنر‌؛ ‌بلندای فکر سیستان است و آرزوی مان این است که سیستان به آن جایگاه رفیعی که داشته دوباره برگردد .

 

ایشان در ادامه بیان داشت: ایمان کامل دارم که بااین هنر و‌این داشته ها میتوانیم سیستان را ارتقا دهیم و‌به سطح بالا برسانیم .

 

حجت الاسلام والمسلین کیخا ادامه داد: همه شما قطعات پازل سیستان هستید و با در کنار هم‌بودن و‌اتحاد میتوانید سیستان را در سطح جهانی معرفی کنید.

 

دکتر کیخا نیز اظهار کرد: شاعر باید سیاسی باشد ولی نباید سیاست زده شود ، شما باید در راستای حفظ ارزش های اسلام‌ و انقلاب شعر بسرایید، چرا که انقلاب واسلام به شعر شما احتیاج دارد چرا که شما منادی حق و هدایت گر هستید و با اشعار خود میتوانید قلب ها را دگرگون کنید و بر آنها مسلط شوید .

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=44095
  • دیدگاه‌ها برای مراسم بزرگداشت حافظ با حضور شعرای حوزه سیستان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.