فرماندار بی اطلاع از وضعیت معیشتی مردم در زابل\گنجی: مشکل گاز نداریم!

  • کد خبر : 47424
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
فرماندار بی اطلاع از وضعیت معیشتی مردم در زابل\گنجی: مشکل گاز نداریم!
فرماندار شهرستان زابل در پاسخ به پیگیری خبرنگار گندم خبر در خصوص مشکل کمبود گاز در شهرستان زابل طی پیامی گفت: مشکل کمبود گاز نداریم.

به گزارش گندم خبر، شب گذشته در پی دریافت گزارشات پیاپی مردمی از وضعیت کمبود گاز در حوزه شهرستان زابل خبرنگار ما سعی داشت جهت بررسی و مشکل کمبود گاز موضوع را از طریق فرمانداری پیگیری نماید که فرماندار زابل در پاسخ به پیام خبرنگار ما اظهار داشت: مشکل کمبود گاز نداریم‌.

 

رسانه گندم خبر برای صحت کلام نماینده دولت در شهرستان زابل با درج نظرسنجی در کانال اطلاع رسانی این رسانه در پیام رسان سروش موضوع کمبود گاز را از مردم سوال نمود که در پاسخ بیش از ۹۸درصد با انتخاب گزینه” بله “از این موضوع اظهار گلایه داشتند.

 

بی اطلاعی فرماندار زابل از وضعیت معشیتی مردم در حالی است که در اعتراضات اخیر مردم زابل مانند دیگر هم استانی های خویش مانند همیشه صبوری اختیار کردند و پاسخ این صبوری علمکرد این چنین مسئولین به مردم نباید باشد‌.

 

جناب استاندار امیدواریم با چنین فرماندارانی که شروع کار خویش را با بازدیدهای نمادین آغاز می کنند تا در دل شما جای بیشتری باز کنند برخورد نمایید تا بدانند اطلاع از مشکلات مردم و تلاش برای رفع آن الویت اصلی می باشد.

 

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=47424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. لطفا شماره فرمانداری رو اعلام کنین که مردم بتونن بهشون زنگ بزنن.وضعیت کپسول گاز واقعا دردسر شده بعد از چهل سال هنوز ما باید دنبال نفت و گاز و آب باشیم…..