فرار رو به جلوی مدیریت پوپولیست دانشگاه زابل

  • کد خبر : 47244
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
فرار رو به جلوی مدیریت پوپولیست دانشگاه زابل
مدیریت پوپولیست دانشگاه زابل فرار رو به جلو را ترجیح داد!

گندم خبر, مطلبی منتشر گردید در خصوص برخی اقدامات و تخلفات در حال انجام دانشگاه زابل که باعث انتشار جوابیه ای از سوی روابط عمومی دانشگاه گردید و کلا آن یادداشت را تکذیب نمود.

 

ذکر نکات بیشتر در خصوص مطلب قبلی قطعا خالی از لطف نخواهد بود که شاید سبب شود ریاست خفته بیدار شود.

 

هرچند از قدیم گفته اند آدمی که خواب است میتوان از خواب بیدار نمود اما آنکه خویش را به خواب زده است خیر.

 

جناب روابط عمومی چه زیبا بود که تک به تک ایرادات وارده را با مستندات رد می نمودید تا ما هم برای هر کدام سندی میدادیم هر چند میدانم شما انتشار دهنده ای بیش نیستید اما به در میگویم که دیوار بشنود.

 

به اختصار لازم است برای شما تعدادی از آنچه در یادداشت قبلی با ایهام از عملکرد پرسنل اشاره شده بود و احتمالا اطلاع ندارید و اگر هم دارید و فراموش تان گردیده یادآوری نماییم:

 

در خصوص جذب نیروهای سفارشی و برادران همسر جناب معاون، خواهرزاده حضرتعالی که سرویس خانه و خانواده محترمتان را عهده دارند و یا فرزندان برخی کدخداها، نور چشمی ها و سفارش شده ها که همه پرسنل دانشگاه قطعا گواهی خواهند داد و اگر نخواستید از خواب بیدار شوید لازم باشد مصداقی تر هم میتوان عنوان کرد.

 

هر چند در خصوص حیاط خلوتی که در چاه نیمه به راه انداخته اید و مجتمع آموزشی که سکان یک مدرسه در دستان همسر مدیرکل امور اداری و دیگری در دستان فامیل نزدیک جناب معاون اداری و مالی است، قطعا همه به دلیل لیاقت بوده و نه خدایی ناکرده از روی روابط افراد، بعدها اگر لازم شد ان شاءالله شرح کامل تری نیز خدمت مردم شریف ارائه خواهد شد.

 

راجع به واگذاری بدون ضابطه پروژه های عمرانی نیز قابل ذکراست که چگونه کل کارها به چند شرکت محدود واگذار شود که به صورت کاملا اتفاقی یا با برخی مدیران مالی و عمرانی رفاقتی دارند و یا در بعضی موارد دوران تحصیل را با هم گذرانده اند؟

 

البته هیچ عیبی هم ندارد اگر انسان هنگامی که به جایی میرسد دست رفیقی را هم بگیرید و آنرا حمایت کند.

 

گناهی نکرده اند بنده گان خدا فقط با توجه به اعتماد و آشنایی که داشته اند کار را به آنها واگذار تا خیالشان…

 

با کدام ضابطه و قانون میتواند فردی بنام ” ا م “در پروژه ای سرناظر مشاور باشد و در آنسوی خیابان به عنوان پیمانکار محوطه سازی ایفا نقش نماید؟ اگر این پیمانکار و مشاور یکی نیست پس چیست ؟

 

اینکه گزارش های منتشر شده در رسانه ها را شاهد پاکی و شفافیت در عمل خود عنوان میکنید، باید گفت قریب به ۷۰% رسانه های فعال در سیستان هر یک به نوعی جیره خوار شمایند.

 

تعدادی خودشان به عنوان روابط عمومی و برخی به واسطه نزدیکانشان که در دانشگاه مشغول به خدمتند چشم و گوش ها را بسته اند و شده اند دیکته بنویس آنچه که به آنها گفته میشود.

 

از کدام رسانه بی طرف صحبت میکنید؟ خود را مسخره میکنید یا مردم را؟

 

در مورد تهدیدتان به شکایت باید به عرض برسانم که یک رسانه مجوز دار زمانی که اقدام به نوشتاری میکند تمام جوانب کار را میسنجد و مستندات خویش را در آن خصوص قبل از هر کار کامل میکند.

 

بسیار خرسند خواهیم شد از شکایت و پیگیری شما از طرق قانونی و باید بگویم تا آخر پایه گفته هایمان ایستاده ایم.

 

مکرو و مکرالله والله خیر الماکرین
سیدمحمدکاظم حسینی طباطبائی
مدیرمسئول وبسایت خبری تحلیلی گندم خبر(پرس)

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=47244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 48در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴۸
  1. سلام. فقط میخواستم تشکر کنم از تیم گندم خبر که واقعا پیگیر مسائل سیستان هستند، دمتون گرم!

  2. دمت.گرم.سید خدا به شما خیر بدهد

  3. والا مطمئنا این مشکلاتی که گفتین دیروز اتفاق نیافتاده چه دلیلی داره الان افشاگری میکنید من طرفدار دانشگاه نیستم ولی شما به عنوان یک رسانه بگین امروز کدوم منافع شما برآورده نشده که امروز افشاگری میکنید

    • سلام به همه دوستان.چی شد الان داری اینارو میگی؟‌‌‌خودت از همینایی.بروداداش دوغتو بنوش

  4. کمال قدر دانی که باجدیت پیگیر هستید

  5. درود به شرفت. با همین فرمون برو جلو انشالله موفق میشی.

  6. کدوم اداره وشرکتومیخای ازوضعیت رانتو رانت خاری جمع کنیم دل همه انسانهای پاک وضعیف خون هست ازاین همه پارتی بازی یاحق

  7. سلام ممنون

  8. سلام.خسته نباشید سید عزیز ، چقد خوشحال شدم ازین که اینقد بدون کوچکترین ترسی ، از مسئولین ،به نقد اونا می پردازید.خداوند پشت و پناه شما باشد.

  9. سلام
    در خصوص جذب خواهر دادستان در دانشگاه هم مطالب بزارید

  10. اجرکم عند الله
    وظیفه رسانه اطلاع رسانی دقیق و شفاف است و به راستی بسیار زیبا این مهم انجام گردید
    سپاس از روشنگری رسانه تان

  11. سلام در خصوص استخدام خواهر زاده های ب…ی عرض کنم آقای ب…ی سه خواهر زاده و دو برادر زاده خودشون استخدام کردن
    یک خواهر زاده راننده ویژه خانواده با پلاک دولتی بصورت تمام وقت
    دیگری تدارکات پژوهشکده دام های خاص(مسئول فروش شتر مرغ،مرغ،گاو،گوسفند،شتر هست

    برادر زاده ها هم یکی نگهبان و مابقی در چاه نیمه هستن

    این از اقوام درجه ۱ مابقی دوستان هم از میانکنگی یک راست آمده اند و به سمت کمی آنطرف تر از زهک اطراق کرده اند در پژوهشکده کشاورزی

    در مورد پروفسور خ… هم کل حجت آباد برای خودت سندیکای دارند در دانشگاه تا جای که توانسته اند استخدام کرده اند اگر محدودیت داشته اند با آن قرار داد بسته اند یکی راننده یکی بیل زن یک فیلم ساز یکی نویسنده برو تا آخر……

    • سلام منبع تحقیقتون کجا بوده دوست عزیز؟؟ مگه میشه به خاطر اینکه طرف عموش یا داییش رئیس دانشگاهه پس حق نداره به جایی برسه..بجای گشتن دنبال روابط دنبال نقص توی کار این افراد باشید و ببینید جایی کوتاهی کردن یانه..

  12. در خصوص تابعیت دو گانه آقای خواجه در مالزی و ایران هم بد نیست تحقیق کنید

  13. سلام واقعا خسته نباشید خدا خیرتون بده خدواند پشت وپناه تون باشه

  14. سلام
    احسنت و خداقوت

  15. سلام منم با نظر مجتبی موافقم ?

    والا مطمئنا این مشکلاتی که گفتین دیروز اتفاق نیافتاده چه دلیلی داره الان افشاگری میکنید من طرفدار دانشگاه نیستم ولی شما به عنوان یک رسانه بگین امروز کدوم منافع شما برآورده نشده که امروز افشاگری میکنید.
    ☝☝☝☝☝☝☝☝☝
    با ریاست دانشگاه مشکل دارید چرا نون اون بدبختارو می برید از یک کانال خبری بزرگ بدور است .

  16. آن که اسب داشت غبارش فرو نشست گرد سم خران اینان نیز بگذر
    دیر یا زود بودنش مهم نیست مهم نزدیک کردن میله گداخته به دست دراز به بیت الماله که آقایون تبدیلش کردن به بیت الحال

  17. توف تو هرچی پارتی پارتی بازیه ک زابل رو ب گند کشیدن لجنا

  18. اینا ب این روش آدم نمیشم ،بایید تو کیسه گونی کرد تا اسم پارتی پارتی بازی رو از وجودشون ریشه کن کنن

  19. خداخیرتان بده اگر پوز این مدیران ازخدا بی خبری که درددل مردم از همه جا مونده استان رو نمی فهمند

  20. تشکر ازدلسوزی شما باتوکل برخداوند ادامه بدید

  21. واقعا چاهنیمه شده حیاط خلوت دارن به کارگران و پرسنل قدیمی چاهنیمه ظلم میکنند در حالی که تازه واردها نور چشمی هستن

  22. کاش به مطالبات معوقه بیمارستان های زابل بپردازید که معلوم نیست چی شده تا یه مدیر با چند تا فامیلش. کاش سری به معاونت درمان زابل بزنید منم با نظر مجتبی موافقم احتمالا مطالبات شما برآورده نشده که به زندگی یک نفر پرداخته اید نه

  23. باعرض تشکرازمطالب جالبتون،من خودم خانمی رومیشناسم،ک دوساله اومدن کارمنددانشگاه شدن ب واسطه اینکه پدرشون مشاورفرماندار قبلی بودن ودوست آقای بهلولی،اونم بامعدل۱۲،لیسانس صنایع غذایی ک اونم۶ساله تموم کردن،زورداره این خانم کارمندباشه،حتی الانشم ک اونجامشغولن کاربلدنیستنو،ب واسطه پارتیشون همیشه اززیرکار درمیرن

  24. با سلام پس کجاینددانشجویان بی آتش بی اختیار

  25. باسلام پس کجاهستنداتش بی اختیار ها

  26. سلام درود بر شرفت سید خدا

  27. باسلام پس کجاهستنداتش بی اختیار ها

  28. سلام و خدا قوت در جواب کسانی که گویند چه شده که حال افشاگری می‌کنی .گیرم تا حال جیر هورا باشن ولی همینکه از این به بعد افشاگر شدن خوبه.مصوبین گندم خبر هزاران خداقوت پشت و پناهتان که اینگونه لب به سخن باز کردی.سعی و تلاش کنید تا در دیگر نهادها هم اینگونه سخن گویید تا سخن بعضی راوی گویان که انگار سیمی از فیبر نوری متصل به این نهاد هستن بسته شود تا دیگر نگویند جیرتان را گرفته اند که افشاگری میکنید..این را بدانید هم اکنون شما زبان مردمان سیستانی به گل نشسته آید که نای سخن گفتن ندارند..باقدرت پیش بروید تا دیگران هم از اینگونه سخن گفتن تان به وجد بیایند…با تشکر سید خدا…..

  29. باسلام وخسته نباشید ماخانواده شهید وجانباز هستیم وهمه دارای مدرک‌بالا هستیم ولی هممون تواین جامعه بیکاریم چون پارتی نداریم ولی ازشما سید تشکر میکنم که راز این افراد رو فاش میکنید ولی یک دست صدا نداره چون این افراد انقدر قدرت دارن که با یه نوشته دلشون رو بلرزونه ایشالله خدا جواب این ظالم ها رو بده

  30. اجرکم عند الله
    سلام و خسته نباشید خدمت مدیر و پرسنل کانال گندم خبر
    با عرض خسته نباشد و توفیق روز افزون برای بنده و همکاران گرامی
    اینجانب از شما تشکر میکنم که راجب مطالب بیت المال دارالولایه سیستان خبر های داغ و موسخی به مردم عزیز ارائه میدهید باعث خوشنودی مردم شریف سیستان هستید . و من الله توفیق

  31. سلام عرض ادب و احترام ،مرد واقعه ای شماهستید، بقیه ادای شمارو در میارن، لیاقت شما بالاتر از این وب سایت هست،خیلی خوب بود که شما به عنوان خبرنگار این خبرها و فیلم می‌گرفتید تا از رسانه ملی پخش می‌شد، کی باید به داد مردم بدبخت این استان که آب برای خوردن ندارن برسه؟ مدیران و مسئولان بی غیرت این استان از مدیران اهواز کمترن؟ لطفا راهی جهت ارسال مطالب یا مستندات به مردم عزیز معرفی بفرمایید تا مستندات بیشتری از کم کاری آقایون ارائه داده بشه. صمیمانه از شما سپاسگذارم

  32. سلام خدایی دمت گرم تااخرباهاشون برو.مملکتوهمچین افرادی به گندکشیدن

  33. سلام .واقعا خسته نباشید..به خدا من تو هیچی کانالی پیام نمیذاشتم چون حوصلشو نداشتم ولی اینجا پیام میدم که دمتون گرم دمتون گرم..به خدا واقعا کاش همه مثل شما بودن و از مدیران بی لیاقتمون انتقاد میکردن با دلیل و مدرک انشالله هیچوقت پا پس نکشید تا این مدیران بی لیاقت زابل برکنار بشن..اونایی هم که مخالف این افشاگری هستن جیره خوار همون مدیران هستن..انشالله دستشون رو بشه واسه همه..ممنون از پیگیریت سید.

  34. خدا خیرتون بده این آقا چه کار مثبتی برای جامعه سیستان انجام داده؟

  35. خدا لعنت کنه هر کی که داره حق پایمال میکنه. خدا نگذره ازشون به حق حضرت زهرا(س). ممنون از پیگیری شما

  36. حالا شما هی بیاید این حرفارو بالا پایین کنید شهر ما یه روزی ازدست رفت هزار هزارتا از این بی عدالتی ها اتفاق میفته از نماینده شهرمون بگیر تا اون مسوول پایین پایینش همشون توی این روابط غرق شدن .مردم ما متاسفانه فقط بلدن حرف بزنن چون هر کسی یه جایی توی این روابط پاش گیره .اول بیایم خودمونو درست کنیم اول بیایم وژدانمون بیدار کنیم این حرفا که یه پایگاه خبری میاد یه موضوع افشا میکنه بدون شک بدن شک پشتش تخریب بوده نه اینکه قصد درست کردن یا افشای آگاهانه داشته باشه.ماها غربی هارو ادم حساب نمیکنیم وفرهنگشونو قبول نداریم چرا از خودمون نمی پرسیم چرا بعضی از همین شهرههای کوچک اسیایی که جمعیتشون زیر دویست هزار نفره وقتی میری توی یه اداره یا سازمانشون لذت میبری از اینکه برای خودشون ارزش قائلن وانسانیتو زیر پا نمیزارن .اقایو مسوولین برن یاد بگیرن وکمتر حرف بزنن ما توی شهرمون حتی حتی بلد نیستم توی رانندگی ساده به هم احترام بزاریم.زابل هیچوقت درست نمیشه چون ادمایی که سرشون به تنشون می ارزیده از اینجا رفتن.

  37. سلام سید خدا، در خصوص مدیریت مدارس مجتمع فرمودین. کاملا ب جا و پسندیده فقط عرض فرمودین ک خانم مدیر اداری دانشگاست، خوب چ ایرادی دارد. چون اقا سمت دارد دانشگاه خانم نباید سمتی یا پستی داشته باشد، شما سیدین از تبار پیغمبر خدا، واقعیت ها را مد نظر داشته باشین. مدیر مدرسه ای ک عرض کردین فردی جوان، با تدبیر و اندیشه ای والا در راستای اهداف اموزشی نسل خردسال، با سابقه درخشانی ک از خود دربین اولیا و دانش اموزان ب جا گذاشته، مدیریتی نمونه ک در تمام سطع اموزش و پرورش هم نوع ان نخواهی یافت

  38. سلام.احسنت.وهزاران درود خدا بر شما سید بزرگوار.خدا خیرتان بدهد…..در حالی که درصد زیادی از مردم نان شبشان را ندارن عده ای علنا با کمال گستاخی به بیت المال دست درازی میکنن وحق عده کثیری از مردم مظلوم سیستان را پایمال میکنن. ممنون از پیگیری جناب عالی.

  39. ددرود بر شما سید بزرگوار …احسنت

  40. جناب سید کاظم طباطبایی
    امیدوارم یه نگاهی هم به دوره قبل بندازین که یکسری افراد بدون پشتوانه علمی و لیاقت کارمند دانشگاه شدن و شرکتهای که در دوره اوکاتی کار میکردن هم نام ببرید و یا کارمندان دفتر فنی که به اسم دیگران قرارداد میبستن

  41. سید پولاتو گرفتی یه چند سالی پیمانکار نورچشمی دانشگاه بودی

  42. نمونه دیگر از تبعیض ایشان در آخرین جلسه هیت ممیزه با حمایت کامل از معاون دانشجویی و مدیر کل پژوهشی بدون داشتن امتیاز و مقالات لازم دانشیار شدند در حالی که افرادی با ده ها مقاله علمی خارجی و داخلی و داشتن امتیاز کامل درخواست دانشیار ی آنها رد شده به طوریکه اکثر اساتید دانشگاه اطلاع دارند این هم نمونه ای از تبعیض و حق کشی ایشان است.

  43. سلام
    سید بزرگوار،اگه مطالبی که نوشتی درسته و بدون حب و بغض هست دعای خیر ما پشت سر شما
    ولی اگه خدای نکرده دروغ نوشتی یا منافع خود شما تأمین نشده که این صحبت ها رو میگی ، واگذار میکنیم شمارو به جد سادات
    انشاءالله که همه ما واسه حرف های خودمان روز قیامت جوابی داشته باشیم

  44. کارمند دانشگاه سیستان وبلوچستان هستم وضع آنجا هم بهتر از زابل نیست حق وحق خوری روسا دانشگاه خیلی زیاد است و تا جایی که خواسته اند دوستان و آشنایان بیسواد وبیکار خویش را از روستاها جذب کرده اند خدا کند روز قیامت جواب بدهند

  45. سلام خداقوت…چیشده سیدیادی از دانشگاه کردی؟کدوم منافعت به خطر افتاده که یادت اومده دانشگاه مشکلات داره؟