سرانه ورزشی در بخش مرکزی و بنجار چقدر است؟

  • کد خبر : 44126
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
سرانه ورزشی در بخش مرکزی و بنجار چقدر است؟
چرا اوقات فراغت بعضی جوانان ما باید در قلیانسراها و جاهای دیگر پر شود.

گـنــدم خـبــر: نماز عبادی سیاسی و پر صلابت و دشمن شکن جمعه این هفته شهر بنجار به امامت امام جمعه معزز شهر بنجار حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا پارسا برگزار گردید.

 

حجت الاسلام پارسا در خطبه اول در ادامه مباحث هفته های گذشته به ضرورت تحکیم بنیان خانواده اشاره کرد و تاکید کرد: اگر بخواهیم اختلافات خانوادگی کم شود و امار طلاق پایین بیاید با اصل تفاهم و گذشت و اعتماد را خانواده ها مد نظر بگیرند و طبق روایات زن و شوهر حقوقی بر گردن هم دارند؛ ۱- زن مایه ارامش و آسایش مرد هست ۲- برخورد مناسب و شایسته با هم ۳- خوش اخلاقی با هم که باعث طولانی شدن عمر می شود .

 

وی در خطبه دوم بعد از سفارش به تقوای الهی . به چند تا مناسبت اشاره کرد و گفت: ۱- روز نابینایان و عصای سفید ۲- روز پاراالمپیک .۳- پیوند اولیا و مربیان. ۴- روز تربیت بدنی و ورزش که با توجه به تاکیدات اسلام و حضرت آقا راجع به اشاعه فرهنگ ورزش ، علی رغم تمام تلاشها متاسفانه درصد فضای سرانه ورزش ما بسیار پایین هست و اگر بخواهیم ماهواره جمع شود ، اعتیاد از بین بره ، فضای مجازی نامناسب جوانان را منحرف نکند باید زیر ساخته ها و امکانات برا جوانان اماده کنیم .

 

ایشان در ادامه تصریح کردند: وزارت ورزش و جوانان جواب دهد که در بخش مرکزی و بنجار سرانه ورزش چقدر هست ؟؟ چرا دو سالن فرسوده بنجار از کمترین امکانات مثل ابسردکن، تهویه، وسایل سرمایشی و گرمایشی محروم باشد .

 

امام جمعه بنجار در ادامه گفت؛ علی رغم اینکه اداره کل ورزش و جوانان قول تجهیز این سالن ها را داده هنوز هیچ اقدامی انجام نداده است .

 

چرا اوقات فراغت بعضی جوانان ما باید در قلیانسراها و جاهای دیگر پر شود؟؟؟

 

وی در پایان به مسئله تحریم سپاه توسط امریکا پرداخت و بیان کرد: الحمدلله سپاه در طول انقلاب کارهای ارزشمندی انجام داده و دلیل حماقت ترامپ این هست که فهمیده سپاه قدس داعش را در سوریه و عراق شکست داده و اگر امریکا چنین حماقتی کند پاسخ ایران بسیار محکم خواهد بود و همون سرنوشتی که در انتظار داعش هست سربازان امریکایی منتظر همان عکس العمل جدی ایران باشند و تا زمانی که ملت ما بصیرت و هوشیاری و ایستادگی و مقاومت خود را حفظ کند ما شکست ناپذیر خواهیم بود .

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=44126
  • دیدگاه‌ها برای سرانه ورزشی در بخش مرکزی و بنجار چقدر است؟ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.