دهن کجی نمایندگان به مشکلات بهداشتی با اهدا تقدیر نامه به وزیر!؟

  • کد خبر : 47577
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
دهن کجی نمایندگان به مشکلات بهداشتی با اهدا تقدیر نامه به وزیر!؟
شما به عنوان یک شخص حقیقی هر اقدامی که میل شخصیتان است میتوانید انجام دهید اما در لوای نمایندگی مردم و جایگاه حقوقی خود بجز خواست عامه مردم نمیتوانید.

گندم خبر، روز گذشته مجمع‌ نمایندگان استان سیستان و بلوچستان به پاس قول های داده شده از سوی وزیر بهداشت در راستای انجام وظایف ذاتی اش تقدیر نامه به وی اهدا نمودند.

سیستان و بلوچستان را از نظر هر شاخصی که با باقی نقاط کشور بسنجید از نظر کمبودها در صدر جدول قرار میگیرد که یکی از آن موارد بحث بهداشت و درمان است.

در گذشته از این مشکل به صورت پراکنده و مقطعی انتقاداتی از سوی مردم ، برخی فعالین اجتماعی و رسانه ها مطرح میشد اما هیچ وقت چاره اساسی برای رفع آنها سنجیده نشد.

در هفته های اخیر با توجه به موج بزرگ کرونا دلتا که به شدت استان را درگیر خویش نمود و جان بسیار از عزیزان هم استانی ما را گرفت، بیش از پیش این کمبود ها خودنمایی نمود و اینبار صدای بیشتری از مردم و رسانه ها را در آورد.

هرچه مردم فریاد‌ میزدند کسی باور نمیکرد و جناب وزیر بهداشت دائما به استناد آمارهای نادرستی که از روئسای دانشگاه های استان به او می رسید مشکلات منطقه را انکار می نمود.

اما این بار صدا به قدری بلند بود که دیگر وزیر و دولتیان را یاری سکوت نبود و بالاخره آقایان عظم بازدید میدانی از منطقه را کردند و دو روز وقت گرانبهای خویش را به مردم مظلوم استان ما اختصاص دادند.

آمدند و خود از نزدیک این مشکلات را دیدند و بسیاری از آن ها را نیز قبول داشتند،اما دریغ از تنبیه و توبیخی برای کسانی که در این میان قصور داشتند و با کوتاهی در انجام مسئولیت خویش جان بسیاری از مردم را به خطر انداخته اند.

قول های بسیاری برای انجام آنچه که در سال های طولانی قرار بر انجام بود،در جلسات و بازدید های آن دو روز داده شد که در این چند‌ روز باقی مانده دولت انجام شود.(به نظر شما آیاشدنی است؟)

اما آنچه که بیش از همه این مشکلات موجب رنجش مردم می گردد عدم درک نمایندگان از اوضاع می باشد، در همین شرایط که مردم داغدار عزیزان خودند مجمع نمایندگان ما در اقدامی خدمت جناب وزیر میرسند و از وی با اهدا تقدیر نامه جهت حضور در استان و قول هایی که داده است تشکر میکنند.

آنچه که جناب وزیر قول و یا تامین کرده است چیزی جز وظیفه اش نبوده، در هشت سال گذشته دولت تدبیر نتوانسته انجام دهد حال میخواهد در ۱۸ روز باقی مانده از عمر خویش انجام دهد؟

بزرگوارانی که به نام نماینده مردم در مجلس حضور دارید اما آنچه را که خود مصلحت میدانید و عمل میکنید موکلینتان در استان دارند جان می دهند.

شما به عنوان یک شخص حقیقی هر اقدامی که میل شخصیتان است میتوانید انجام دهید اما در لوای نمایندگی مردم و جایگاه حقوقی خود بجز خواست عامه مردم نمیتوانید.

آیا اهداء تقدیر نامه از سوی مجمع خواست همه موکلینتان بود!؟

حداقل در این چند روز باقی مانده از عمر این دولت همراه و هم صدا با مردم میشدید، به نظر شما از اهدا این تقدیر نامه نمیتوان این معنی را برداشت کرد که مشکلات استان رفع گردیده و آنچه مردم می گویند سیاه نمایی بیش نیست!؟

روزی نیست که خانواده ای داغ از دست دادن عزیزش جگرش را نسوزاند، مراقب باشیم به گونه ای عمل کنیم که خدایی ناکرده در آن دنیا شرمسار آن ها نباشیم، چرا که در آن دنیا دیگر جای اعمال فشار و زور نیست، آنجا دیگر قاضی خداست.

سخنم را با پندی از قرآن به پایان می رسانم امید است که دل های خفته ی ما بیدار شود.
تِلۡکَ ٱلدَّارُ ٱلۡأٓخِرَهُ نَجۡعَلُهَا لِلَّذِینَ لَا یُرِیدُونَ عُلُوّٗا فِی ٱلۡأَرۡضِ وَلَا فَسَادٗاۚ وَٱلۡعَٰقِبَهُ لِلۡمُتَّقِینَ(ما این دار (بهشت ابدى) آخرت را براى آنان که در زمین ارادۀ علوّ و فساد و سرکشى ندارند مخصوص مى گردانیم و حسن عاقبت خاص پرهیزکاران است)

والسلام علیکم و رحمه الله برکاه
سیدمحمدکاظم حسینی طباطبائی

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=47577
  • دیدگاه‌ها برای دهن کجی نمایندگان به مشکلات بهداشتی با اهدا تقدیر نامه به وزیر!؟ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.