دستور فرمانده کل ارتش برای تسریع امداد رسانی به مردم سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 47534
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰:۴۲
دستور فرمانده کل ارتش برای تسریع امداد رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران سه بیمارستان تنفسی سیار 100 تختخوابی در شهرهای زاهدان، خاش و زابل راه اندازی می کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این خبر در زاهدان، گفت: فرمانده کل ارتش با صدور دستوری بر ضرورت حضور گسترده تر ارتش و تسریع در امداد رسانی به مردم سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

 

امیرسرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین گفت: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به من مأموریت دادند تا پایان کرونا و رفع بحران آب در کنار مردم عزیز سیستان و بلوچستان باشم و آماده ایم عاشقانه در کنار مردم مرزدار و ولایتمدار استان باشیم.

 

وی با بیان این که ۲۰۰ نفر از کادر درمانی نزاجا تا پایان بحران کرونا در سیستان و بلوچستان مستقر خواهند بود، گفت: در خصوص بحران آب نیز مقرر شد نیروی زمینی ارتش ارسال تانکرهای آبرسانی را به روستاهای مرزی آغاز کند.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین از بیمارستان امام علی (ع) زاهدان بازدید کرد و با حضور در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) نیروی زمینی ارتش در این شهر، از خدمات آنها در خدمت رسانی به بیماران کرونایی تجلیل کرد.

 

امیرسرتیپ کیومرث حیدری در خصوص تامین امنیت منطقه جنوب شرق هم گفت: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش، حفظ و حراست از مرز ایران و افغانستان به نیروی زمینی ارتش واگذار شده است.

 

وی افزود: برای تامین امنیت هم بیشتر با نگاه محرومیت‌زدایی و تسریع در امدادرسانی به این استان آمده ایم.

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=47534
  • دیدگاه‌ها برای دستور فرمانده کل ارتش برای تسریع امداد رسانی به مردم سیستان و بلوچستان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.