در نبرد مطالبه آب نمایندگان سیستانی باختند!؟

  • کد خبر : 48511
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
در نبرد مطالبه آب نمایندگان سیستانی باختند!؟
برخی نمایندگان که در جنگ های تن به تن و در نبردهای تصاحب یک عملکرد میرزا بنویس های رسانه‌ای شان مانند کفتار به جان هم می افتند، در این شرایط سخت و دهشتناک هیچ صدایی از آن ها بلند نمی شود، که این نشانی از باخت آن ها در این نبرد عظیم است.

برخی نمایندگان که در جنگ های تن به تن و در نبردهای تصاحب یک عملکرد میرزا بنویس های رسانه‌ای شان مانند کفتار به جان هم می افتند، در این شرایط سخت و دهشتناک هیچ صدایی از آن ها بلند نمی شود، که این نشانی از باخت آن ها در این نبرد عظیم است.

گندم خبر، در سال های اخیر عدم ورود حق آبه قانونی و بین المللی ایران از رودخانه هیرمند و انحراف آن توسط بند کمال خان به گود زره و ناتوانی دستگاه دیپلماسی کشور در این خصوص با شکست قطعی رو به رو گردید .

بی توجهی به وضعیت سطح قرمز منابع آبی و عدم پیگیری پر قدرت حق آبه علیرغم دستورات متعدد رئیس جمهور داغ های بزرگی بود که بر دل مردم مرزدار شرق کشور باقی ماند.

اما نمایندگان سیستان که شاهد این عملکرد ضعیف بودند چه کردند؟ چگونه در مجلس این اتفاق خطرناک را توانستند برای باقی نمایندگان تبیین نمایند؟

آیا از منظر برخی نمایندگان این معضل عظیم به اندازه ی انتصاب یک مسئول هم عقیده شان ارزش نداشت که با پیگیری جدی که برای انتصابات انجام میدهند در خصوصه حق آبه نیز ورود شود؟

چگونه دستگاه دیپلماسی می تواند عربستان و دیگر کشور هایی که با ایران دچار تنش بودند را به پای میز مذاکره بکشاند اما در خصوص اخذ حق آبه ناتوان است!؟

شاید به این دلیل باشد که موکلین مردم در مجلس شورای اسلامی توان کافی در بیان واقعیت ها را ندارند.

استیضاح وزیر امور خارجه می توانست تنها اقدامی کوچک در برابر این عدم انجام وظیفه باشد که متاسفانه گویا در حد و توان حضرات پر ادعا نیست.

در این روزهای سخت سکوت کرده اند و احتمالا برخی از آن ها با امکانات رفاهی که از طریق جایگاه نمایندگی مردم برایشان فراهم گردیده در حال تفریحات نوروزی خویش بسر میبرند و هیچ غمی از غم های مردم حوزه انتخابیه در وجودشان نیست.

اگر در آینده قطره آبی هم در شریان های هیرمند خشکیده جاری شود به یکباره از خواب زمستانی بیدار شده و از غار های خویش بیرون می آیند که بگویند آب را ما آوردیم.

البته مردم دیگر باطن آنها را شناخته اند و دیگر فریب چنین اشخاصی را نخواهند خورد‌.

و با این سکوت و عدم توجه به حقوق قانونی مردم از رودخانه هیرمند باید گفت نمایندگان باختند و متاسفانه بدم باختند.

هیچ امیدی به این نمایندگان فشل در دل ما مردم نیست و تنها امیدمان خداوند رحمان است که خود همانند همیشه نظر لطفی به حال دل مردم رنج دیده سیستان نماید‌.

اللهم اشغل الظالمین به الظالمین

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=48511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. دیگر توانی نمانده ….
    ما را دریابید 🖤🌹

  2. واقعا و انصافا حرف دل مردم رازدید

  3. بسیار عالی و با واقعیت تحقق داشته این متن
    این نمایندگان وقتی مردم رو می‌شناسن که دوباره بخوانند نماینده بشن و به فکر کم بود ها می‌ افتادند و اگر کاری صورت بگیره به نفع خودشون

  4. به داد مردم سیستان برسید

  5. دمتون گرم که حقایق را بیان میکنید الحق که گندم خبر بخاطر چنین مطالبی مردمی هست با تشکر ازاین حقیقت گفتن شما

  6. عالی 🌹

  7. دمت گرم خدا خیرت بده حرف دل مردم رو بیان کردی

  8. سلام از نمایندگان محترم تقاضا داریم با هماهنگی با نماینده ولی فقیه در استان که چندی پیش تذکرات تندی داشتند مسله ابو پیگیری کنند یا ابرو مند استعفا دهند که. ما هم دلمان خوش شود

  9. من فرزند هیرمندم مصر چطوری توانست جلوی ابگیری سد النهذرو گرفت