خبر خوش مدیرعامل تامین اجتماعی کشور برای سیستانیها

  • کد خبر : 19854
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
خبر خوش مدیرعامل تامین اجتماعی کشور برای سیستانیها

شهرگندمـــ : گرچه دور از ذهن میباشد و قابل باور نیست , زیرا آنچه از ظاهر امر پیداست اینکه هنوز هیچ کاری جهت راه اندازی کامل این مجموعه صورت نگرفته است ,  اما نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور از افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی زابل در ایام دهه فجر امسال خبر داد. به گزارش شهرگندمـــ […]

شهرگندمـــ : گرچه دور از ذهن میباشد و قابل باور نیست , زیرا آنچه از ظاهر امر پیداست اینکه هنوز هیچ کاری جهت راه اندازی کامل این مجموعه صورت نگرفته است ,  اما نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور از افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی زابل در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

url

به گزارش شهرگندمـــ به نقل از ایرنا مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از افتتاح 36 پروژه عمرانی این سازمان در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: به مناسبت سی و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تعداد 36 پروژه به بهره برداری می رسد.
نوربخش افزود: این پروژه ها شامل واحدهای درمانی، بیمه ای و رفاهی است که مهمترین طرح افتتاحی این سازمان در دهه فجر، بیمارستان پیامبر اعظم (ص) به عنوان بیمارستان میلاد 2 با 300 تخت در کرمان و بیمارستان زابل است.

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=19854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. خدا کنه….

  2. باور کردیم که افتتاح شد ومثمر ثمر هم واقع شد!!!!!

    • نوکرت میگه هر بیمارستان و موسسه ای در زابل شروع بکار کند ما به فال نیک می گیریم. برادر جان چرا آیه ی یاس می خوانی. هر چه باشد این بیمارستان جهت خدمت به مردم درد کشیده ی زابل و قشر کارگر است . عالی هست .عالی

  3. بله که افتتاح میشه،ازمونی گرفتن برای نیروهای دی کلینیک تامین اجتماعی که منم جز قبول شده هاش بودم،بعدا قرار بود تماس بگیرن،بعد از پیگیری نه نمره کل و نه رتبه کلی اعلام نکرده بودن و اسامی رو که گفتن برا رشته که من قبول شده بودم گفتن که اشتباه شده و رشته شما رو یکنفر میخان چه از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان چه تامین اجتماعی زابل .اقایون محترم بعد کل هزینه که هزینه ثبت نامش فقط50 هزارتومان بودش هر کسی که اشنا و پارتی داشتش جز معرفی شده ها برا تشکیل پرونده و مصاحبه اعلام کردن.اینم از اقای مدیرکل تامین اجتماعی کشور که اینجور ازمون برگزار میکنن.خیلی جالبه که میگن برگزار ککنده ازمون که سازمان سنجش بوده اشتباه لیست رو اعلام کرده.من که ازشون نمیگذرم و خدا هم ازشون نگذره.

  4. سلام
    انشاءالله به امید خدا بیمارستان تامین اجتماعی زابل در دهه فجر افتتاح خواهد شد وبلاخره پس از از انتظار چند ساله این مرکز درمانی بصورت بیمارستان آغاز بکار خواهد نمودو همه تمدیدات لازم درخصوص تجهیز و نیروی انسانی انجام شده و آماده بهره برداری می باشد .
    درپاسخ به همشهری عزیز بنام سیستانی باید عرض کنم ازمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی بصورت سراسرکشور انجام گردیده است وباتوجه با اینکه برگزاری آزمون و اعلام نتایج به سازمان سنجش کشور محول شده بود سازمان سنجش در اعلام نتایج اولیه خود به مثابه اعلام نتایج ازمون دانشگاهها عمل نموده و اسامی همه کسانی را که حدنصاب نمره آزمون را آورده بود اعلام کرده بود درحالی که تامین اجتماعی براساس نیروهای مورد نیاز در آگهی استخدام مجاز به اعلام 2 برابر ظرفیت جهت ورود به مصاحبه استخدامی می باشد
    و طبعا براساس نمرات کسب شده در آزمون کسانی که بالاترین نمره را به خودشان اختصاص داده بودند تا 2 برابر ظرفیت اعلام نتیجه گردیده است وعزیزانی که در لیست اسامی اولیه سایت سنجش اعلام گردیده است کسانی بوده اند که حدنصاب نمره آزمون را کسب نموده اند نه قبول شده قطعی درآزمون امیدواریم که شک وشبهه این همشهری گرامی برطرف شده باشد هرچند که به قول خودشون این جواب را قبلا از طرف مسئولین تامین اجتماعی بیان گردیده است .

    • حرف شما قبول،چرا نمره ایی مدیریت درمان استان اعلام نکردش؟؟؟؟؟؟؟؟چرا بدون اعلام نمره و رتبه همون دوبرابر یا 3برابر ظرفیت رو اعلام کردش؟؟؟؟؟/البته رشته من همونجوری که گفتم یکنفر رو اعلام کردن در عینی که تو همون لیست ثبت نام اولیه چند نفر میخواستن.چرا باید یک مسئول تامین اجتماعی استان بیاد و موقعی که من پیگیرم بگه خودمون هم موندیم و اشتباه سازمان سنجش بوده که اینقدر زیاد اعلام کرده و بعددرخواست دیدن رتبه و نمره کل ام بگن به ما از تهران اعلام نکردن.این حرفا یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پارتی بازی کردن توازمونای استخدامی چیز جدیدی نیستش.من نمیگم همه اینجوری قبول شدن و الان هم شروع بکارشون از هفته بعد میخوره ولی من تو رشته خودم حداقلش دیدم این تبعیض رو.اینقدر بی قانونی در این ازمون تامین اجتماعی استان بودش که دیگه بماند.روز ازمون تو دانشگاه ادبیات زاهدان صندلی های متقاضیان رو مشخص نکرده بودن .بماند چقدر معطل شدیم.بعدشم که نتایج میخواست اعلام 2بار به تعویق انداختن.

    • چرا باید اسامی همون نفراتی که دقیقا یکروز بعد اعلام نتیجه کلی که تامین اجتماعی کشور اعلام کردش ،دوباره دی کلینیک تامین اجتماعی زابل عوض کنه و لیست دیگه ای بهشون بدن،چرا باید وقتی بخشنامه هیئت مدیره تامین اجتماعی کشور اعلام میکنه که بومی شهر ملاک و امتیازه بعدش از زاهدان افرادی رو جز لیست زابل قرار بدن؟؟؟؟؟و خیلی چراهای دیگه……………..من اگه حرفی میزنم چون سخت پیگیری کردم و دیدم که شبهه و شک چه عرض کنم تو روز روشن تبعیض قائل شدن بین قبول شده ها