جوابیه شهرداری زابل + پاسخ

  • کد خبر : 47102
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
جوابیه شهرداری زابل + پاسخ
جوابیه شهرداری به مطلب منتشر شده در کانال اطلاع رسانی گندم خبر با موضوع "جناب سرپرست شهرداری برای جمع آوری این زباله ها که در محل کارگاه محصولات بتنی شهرداری به ...

گندم خبر, جوابیه شهرداری به مطلب منتشر شده در کانال اطلاع رسانی گندم خبر با موضوع “جناب سرپرست شهرداری برای جمع آوری این زباله ها که در محل کارگاه محصولات بتنی شهرداری به آدرس جنب استادیوم ورزشی، دپو نموده اید نیاز به حمایت کدام یک از مسئولان دارید؟” را در ادامه مطالعه می فرمایید.

اما یک نکته قابل عرض است که چنین سرپرست قوی که در چند روز توانست بدهی چند میلیاردی حقوق پرسنل را پرداخت نماید چگونه نمی تواند چاره ای برای رفع مشکل جک های خراب کامیون ها در یک ماه بی اندیشد که شب ها مردم از بوی بد زباله در تنها مکان ورزشی شهر یعنی استادیوم نتوانند طاقت بیاورند؟

 

جناب سرپرست اگر امروز شهروندان گلایه ای مطرح میکنند، به واسطه گفته های شماست که انتظارات را نسبت به توان کاری خود بالا برده اید وگر نه ما که از یک شهرداری با بدهی های میلیاردی انتظاری نداریم.

 

و اما در خصوص اینکه در جوابیه ذکر نموده اید که ابتدا مشکلات ارسالی از سوی شهروندان برای شما ارسال شود باید گفت هر رسانه ای شیوه ی کاری دارد،شاید خیلی از همکاران رسانه ای ما به همین روش که شما فرموده اید عمل نمایند اما شیوه ی ما بر همین اساس است که ابتدا گلایه و بعد پاسخ ارگان مورد گلایه قرار گرفته منتشر میشود.

 

متن جوابیه شهرداری زابل

 

‍ بسمه تعالی
باسلام به مدیریت محترم سایت وزین گندم خبر

با عنایت به درج خبر انباشت زباله در حوالی کارگاه تولیدقطعات بتنی شهرداری ،به عرض میرسد :
از آنجائیکه شهرداری بابت جمع آوری وانتقال زباله های سطح شهر و محلات حاشیه، چند دستگاه خاور دراختیار دارد که بعلت حجم بالای زباله ها و فعالیت شبانه روزی ،ماشین آلات فوق الذکر فرسوده گشته اندکه دراین میان ، کامیون سیمی تریلر پرس زباله هم براثر وجود تکه های آهن و سنگ در زباله های روزانه دچار نقص گشته که با تلاش و پیگیریهای مستمر، رفع نقص گردیده و از فردا وارد چرخه جمع آوری زباله میگردد.

علی ایحال تدابیر لازم جهت حل مشکلات و معضلات موجود سطح شهر ،صورت گرفته که به حول وقوه الهی و بسیج کلیه نیروهای شهرداری ،در ماههای آینده این مشکلات برای همیشه مرتفع میگردد .
دراین راستا شهرداری زابل از رسانه های فرهنگمدار انتظار دارد ،اینگونه اخبار ارسالی از سوی شهروندان محترم را قبل از انتشار به اطلاع شهرداری برسانند چراکه همه مشکلات شهر با درآمد ناچیز و بدهی های سنگینی که روی دوش شهرداری میباشد ،یکماهه رفع نمیگردد ومی طلبد که همه مسئولین محترم و شهروندان صبور در این راه شهرداری را همراه باشند .

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=47102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. خدا مهندس خمر ی عزیز وکمک کن که با کمک عزیزان رسانه ومردم شهر بتونه شهر خراب شده رواباد کنه همان طور که حقوق پرسنل به روز کرده

  2. کدوم درآمد ناچیز
    آقای شهردار قبلی (دامت برکاتو) هم همین حرفها را می زد ( در آمد کم … درآمد ناچیز ) که آخرش معلوم شد چرا درآمد کمه و پول درآمد شهرداری کجا داره میره
    بنده خدا :
    تا یکی میاد شهرداری برای یه کار جزئی تا لخت و آس و پاسش نکنین ولش نمیکنین و کارش رو راه نمیندازین انوقت میگین درآمد کمه
    تو شهرداری تو هر اتاق یک تا سه دستگاه پز گذاشتین و مردم رو سرکیسه میکنین بعد میگین درآمد کمه
    اون شهردار قبلی هم همین رو میگفت شما لطفا حرفهای اون آقا رو تکرار نکنین که گوش مردم از این حرفها پره
    آقای گرگیچ شهردار این شهر بود که با همین درآمد ناچیزی که شما میگین شهر زابل رو متحول کرد
    شهرداری علاوه بر درآمد مدیریت می خواد. کسی که مدیر باشه با همین درآمد ناچیزی که شما میفرمائید کارای بزرگ میکنه

  3. ای آقای شهرداراگه جای یک کارگربودی وبرای گرفتن پروانه ی ساخت خونه به شهرداری میومدی وبهتون میگفتن هزینه ی پروانه ساخت روبایدمیلیونی بدی آنهم کارگری که۱۰سال باآرزوی خونه دارشدن خودش وزن وبچه هاش بانان خشک زندگی کردندنمیگفتی درآمدکم مثلامامسلمانیم کجای دین مبین مافرموده که براچندبرگ کاغذازیک مسلمان که باوامی که ازبانک گرفته وده سال هم عرق ریخته وذره ذره جمع کرده که حتی خوردن میوه براخودشوبچه هاش شده آرزو همچین پول هنگفتی بگیرین لطفانگین قانونه که همین قانونم ازمافردای قیامت گله خواهدکرد

  4. باسلام آقای شهردار
    فکری هم برای وضع اسفبار آسفالت خیابان شهید باقری حدفاصل تقاطع بیمارستان الزهرا و میدان نگاره بکنید والله با این همه چاله و دست انداز که دارد بهتر نبود به جای پرکردن با مقداری قیر و ایجاد دست اندازهای متعدد زیرسازی انجام شود واین همه هزینه درست نمی شد!!!
    ضمنا کجا سراغ دارید در خیابان اصلی شهر (طالقانی) به فاصله چند صد متر دو میدان باشد بهتر نبود میدان نگاره و انقلاب را تبدیل به چهارراه کنند و با نصب چراغ راهنمایی باعث تسهیل در تردد خودروها و سرویس مدارس شد تا چراغ های راهنمایی نصب شده در میدان نگاره هم به کاری بیاید و محبور نشویم قسمتی از خیابان را دو طرفه کنیم !!!!!