جوابیه اداره آموزش و پرورش بنجار

  • کد خبر : 47155
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
جوابیه اداره آموزش و پرورش بنجار
در پی انتشار مطلبی تحت عنوان "ریختن وسایل منزل یک خانواده به بیرون در شهر بنجار" در این وبسایت جوابیه ای از سوی اداره آموزش و پرورش بنجار برایمان ارسال گردیده که به پیوست مشاهده می فرمایید

در پی انتشار مطلبی تحت عنوان “ریختن وسایل منزل یک خانواده به بیرون در شهر بنجار” در این وبسایت جوابیه ای از سوی اداره آموزش و پرورش بنجار برایمان ارسال گردیده که به پیوست مشاهده می فرمایید.

 

با عرض سلام
درخصوص خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تخلیه یک باب ساختمان در شهر بنجار به اطلاع می رساند .

 

در سال ۱۳۷۰ زمینی ازطرف اقای درمحمد محبی به آموزش و پرورش بخش مرکزی اهدا شد، که آموزش و پرورش در همان سال پروژه ساخت مدرسه ی راهنمایی مالک اشتر بنجار و ۱۰ دستگاه خانه سازمانی را آغاز کرد و در سال ۱۳۷۳ پروژه به پایان رسید.

 

قابل ذکر است که درمحمد محبی (واگذار کننده ملک) در زمان حیات خویش هیچ گونه اعتراضی ننمود.

 

حال به دلیل ارزش افزوده ملک بعد از ۲۷ سال شیرمحمدمحبی فرزند مرحوم درمحمد محبی به عنوان وارث ،قسمتی از ملک را تصرف عدوانی نموده و در آن واحد مسکونی احداث کرده است که موضوع در حین ساخت از طریق آموزش و پرورش پیگیری و طی دو تذکر کتبی مقام قضایی مبنی بر توقیف ادامه ی کار به آقای شیرمحمد محبی اعلام گردیده که ایشان به دستور قضایی توجهی ننموده و ساختمان را تکمیل و در آن ساکن شده است.

 

حال پس از ۳ سال پیگیری آموزش و پرورش مبنی بر داشتن سند و اثبات مالکیت ، نوبت به اجرای حکم قلع و قمع رسید،که متاسفانه طی چند جلسه نشست به رای دادگاه تمکین ننموده وحاضر به تخلیه منزل نشد.

 

نهایت امر صبح روز دوشنبه ۱۴/۰۸/۹۷ با حضور نماینده ی دادستان زابل و رئیس کلانتری بنجار، پرسنل و گروه امداد نیروی انتظامی در اجرای حکم فک قفل، تخریب و قلع و قمع منزل، منزل تخلیه و تحویل آموزش و پرورش شده است.

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=47155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خب این که کارشون قانونی بوده این طور که می گن . برای شما بهتر بود اول تلفنی جزئیات رو با اموزش و پروش کسب اطلاع می کردید که خبرتون تکذیب نشه