جناب شهردار: مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید/چه آبرویی برای ۲۰۰ هزار تومان در سیستان بردید

  • کد خبر : 47070
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۳۴
جناب شهردار: مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید/چه آبرویی برای ۲۰۰ هزار تومان در سیستان بردید
بعد از آشفتگی های بازداشت تنی چند از پرسنل شهرداری، عضو شورای شهر و شهردار زابل مدتی کوتاه است که سکان شهرداری به امانت در دستان موسی خمر قرار گرفته است.

گندم خبر, بعد از آشفتگی های بازداشت تنی چند از پرسنل شهرداری، عضو شورای شهر و شهردار زابل مدتی کوتاه است که سکان شهرداری به امانت در دستان موسی خمر قرار گرفته است.

 

شهرداریی با زخم هایی نو و کهنه که هر آن کس به آن رسیده خراشی بر پیکره آن وارد کرده است.

 

بعضی از خراشیدگی ها سطحی و برخی عمیق که تا مغز استخوان آن دیده میشود.

 

از همان ساعات اول انتخاب سرپرست، تبلیغات و بزرگ نمایی های کاری وی شروع شد.

 

حواشی که خود آقای سرپرست شروع کننده آن ها با بیاناتش در روز انتصاب، در شورای شهر بود.

 

سخنانی با رنگ و بوی مجیزه گویی که بسیار در بین برخی مسئولین این روزها رواج پیدا کرده است.

 

در جدیدترین اطلاعیه شهرداری که خبر از پرداخت معوقات پرسنل خدوم شهرداری میدهد آقای سرپرست لیستی عظیم از تشکر و قدر دانی را در متن آورده است، که فلانی و فلانی ها در پرداخت این حقوق های عقب افتاده کمک حال وی بوده اند.

 

اگر به مصوبه تاریخ ۹۷/۶/۵ یعنی همان روزی که شورا تصمیم به انتخاب حضرتعالی گرفت، توجه نمایید اجازه فروش اوراق در آن جلسه به درخواست تاریخ ۹۷/۵/۲۰ که از سوی شهرداری ارسال شده بود، توسط شورای شهر صادر گردیده است.

 

صورتجلسه ای که به پیوست مشاهده می فرمایید، تاریخ های آن بیانگر این است که اصلا در زمان ارسال درخواست از سوی شهرداری به شورا حتی به ذهن مبارکتان هم خطور نمیکرده که شهردار شوید البته ما به آرزوهایتان کاری نداریم.

 

هیچ یک از آنانی که حضرتعالی مراتب…. (نقطه چین توسط شهروندان با هر کلمه ای که به جمله بیاید می تواند پر شود) به آنان ابراز نموده اید دخالتی در این روند پرداخت نداشته اند.

 

فی المثل امام جمعه معزز و انقلابی شهر زابل زمانی که در مراسم حج در عربستان بودند، چه.کمکی میتوانسته برای فروش اوراق در بورس به شما کرده باشد؟

 

زمان تخریب پارک ملت و قطع درختان آن، برخی از همین افراد که امروز شما تشکر از حمایت هایشان میکنید حامی شهردار وقت و طرح اجراییش بودند ان شاءالله که حمایت امروزشان از شما همانند دفعه ی قبلشان نشود که فرد مورد حمایتشان روانه ی زندان شد.

 

جناب سرپرست چنین رفتاری بسیار زشت و ناپسند است که بخواهید با به قول معروف ” هندوانه گذاشتن زیر بغل برخی مسئولان” منطقه، محبوبیت برای خود بخرید.

 

دو نفر از ماموران اجرائیات شهر به جرم گرفتن رشوه ۲۰۰ هزار تومانی دستگیر میشوند و آنچنان در مصاحبه ها دستگیری آن ها بزرگ نمایی میشود که گویی دو عضو فراری داعش به دام افتاده اند.

 

فکر میکنید کار خیلی خارق العاده و غیر ممکنی را ممکن ساخته اید؟

 

آیا شهرداران قبل از شما چنین کاری نکرده اند؟

 

آیا فقط شما توانسته اید چنین کشف بزرگی را در تاریخ انجام دهید؟

 

آیا میدانید با این خبرتان که میخواهید خویش را فردی پیگیر به اذهان مردم معرفی نمایید، چه آبرویی از سیستان برای ۲۰۰ هزار تومان در دنیا برده اید؟

 

در آخر لازم است این نکته را به شما یادآور شوم میز و صندلی که بر آن تکیه زده اید چند سالی است بسیار چموش و به راکبان خویش بی وفا شده است، مراقب اعمال و رفتار خویش باشید که نکند خدایی ناکرده شما را نیز بر زمین بکوبد.

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاه
سیدمحمدکاظم حسینی طباطبائی
مدیر مسئول وبسایت خبری تحلیلی گندم خبر (پرس)

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=47070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سایت شما اصلا وزین نیست و بوی افراطی گری و یکجانبه بازی های سیاسی درش دیده میشه.

  2. انشایتان هم خیلی آبکی و درپیتی است

  3. چرا دیدگاهها رو در معرض دید قرار نمیدهید؟