اگر مسئولین توان کار ندارند بروند کنار و کار را به خود مردم واگذار کنند

  • کد خبر : 47615
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
اگر مسئولین توان کار ندارند بروند کنار و کار را به خود مردم واگذار کنند
یکی از شهروندان با ارسال پیامی به مدیریت ضعیت مدیران در شهرستان زهک واکنش نشان داد و گفت: اگر مسئولين توان کار ندارند بروند کنار و کار را به خود مردم واگذار کنند.

یکی از شهروندان با ارسال پیامی به مدیریت ضعیت مدیران در شهرستان زهک واکنش نشان داد و گفت: اگر مسئولین توان کار ندارند بروند کنار و کار را به خود مردم واگذار کنند.

گندم خبر، این شهروند اظهار داشت: تصاویر مربوط به نشتی آب کنار سد زهک را مشاهده کنید که چندین ماه است آب هدر می‌رود و هر وقت به اداره آب مراجعه کردیم گفتند بودجه ندارند به فرمانداری و شهرداری هم اعلام کردیم هیچ کس پاسخگو نیست .

وی گفت: فقط به خاطر اینکه آب نپاشد به سر و صورت مردم آمده اند و جوی زدند و آب را در رود طاهری هدایت می‌کنند .

وی تاکید کرد: اگر مسئولین توان کار ندارند بروند کنار و کار را به خود مردم واگذار کنند .

وی افزود: تنها کاری که از آب و فاضلاب زهک بر می آید صدور قبض آن چنانی است و در این شرایط سخت معیشتی در صورت عدم پرداخت آب قطع می شود و ایکاش به ازای پولی که از مردم میگیرید مشکل مردم را نیز رفع می کردند.

وی در پایان تصریح کرد: آقای مسئول اگر هم نمی توانید نشتی را بگیرد با هماهنگی شهرداری چون قدمت این نشتی بالاست یک آبنما درست کنید و اسمش را بگذارید فلکه آب که خود کلی توریست جذب خواهد کرد و می شود درآمدش را صرف هزینه‌های جاری آب و فاضلاب شهرداری بکنید.

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=47615
  • دیدگاه‌ها برای اگر مسئولین توان کار ندارند بروند کنار و کار را به خود مردم واگذار کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.