افتادن تابلو تمثال شهیدان میرحسینی به دلیل شدت باد دروغ محض است

  • کد خبر : 43741
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸
افتادن تابلو تمثال شهیدان میرحسینی به دلیل شدت باد دروغ محض است

مطلبی با عنوان  تخریب تابلو تمثال شهیدان میرحسینی توسط اداره راه  منتشر شد که سبب ارسال جوابیه ای توسط شخص مدیر کل اداره راه و شهرسازی گردید .   گندم خبر، هر چند جوابیه با مستندات موجود در تناقض بود اما در هر صورت به دلیل قانون که حق پاسخگویی را محفوظ دیده است منتشر […]

مطلبی با عنوان  تخریب تابلو تمثال شهیدان میرحسینی توسط اداره راه  منتشر شد که سبب ارسال جوابیه ای توسط شخص مدیر کل اداره راه و شهرسازی گردید .

 

گندم خبر، هر چند جوابیه با مستندات موجود در تناقض بود اما در هر صورت به دلیل قانون که حق پاسخگویی را محفوظ دیده است منتشر نمودیم .

 

برای روشن شدن مطلب خبرنگار گندم خبر طی تماس تلفنی با مدیرکل بنیاد شهید استان سیستان و بلوچستان پیگیر علت افتادن تابلو از این مقام مسئول گردید که وی اظهار داشت : بنده چند روزی است که از سفر حج برگشته ام و به محض ورود در جریان مسئله قرار گرفتم .

 

عباس پالاش گفت: با توجه به مستندات و تصاویری که در اختیار است این فرضیه که افتادن تابلو به واسطه شدت باد بوده است دروغ است و توسط این جانب رد می باشد .

 

وی بیان کرد: بنده موضوع را با فرماندار هامون مطرح نموده ام و ایشان نیز قول پیگیری آنرا تا روشن شدن داده است .

 

مدیرکل بنیاد شهید استان در ادامه تصریح کرد: برای این سازه در زمان طراحی و احداث تمام جوانب باد و طوفان سنجیده شده است که دچار مشکلی نشود .

 

وی خاطر نشان کرد: هر فردی که رد لاستیک های ماشین سنگین را در اطراف این تابلو مشاهده کند متوجه عمدی بودن تخریب این سازه خواهد شد .

 

پالاش یادآور شد: این تابلو دارای فندانسیون و سازه فازی چندین تنی است که با توجه به شرایط اقلیمی منطقه طراحی و اجراشده است .

تابلو تمثال شهیدان میرحسینی

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=43741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. او جو باد شیب پرونده رئیس جان