اصناف و بازاریان نقش مهمی در حمایت از اقتصاد کشور دارند/برگزاری همایش روز قشر بسیج اصناف در زاهدان

  • کد خبر : 47063
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۰۷
اصناف و بازاریان نقش مهمی در حمایت از اقتصاد کشور دارند/برگزاری همایش روز قشر بسیج اصناف در زاهدان
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز ملت ایران در جایگاهی قرار دارد که مجهز به تجهیزات و ابزار روز نظامی است و در این زمینه خود کفا می باشد.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز ملت ایران در جایگاهی قرار دارد که مجهز به تجهیزات و ابزار روز نظامی است و در این زمینه خود کفا می باشد.

به گزارش گندم خبر،سردار محمد ناظری، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در همایش روز قشر اصناف که با حضور اصناف، بازاریان، تجار و فعالان اقتصادی خواهر و برادر در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در شهرستان زاهدان برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: چهارم شهریور ماه یاد آور شهادت بزرگ مردی در عرصه اقتصاد بازار است، شهید مهدی عراقی که قبل از انقلاب کمک کار و همکار نهضت امام خمینی(ره) بود که در آن برهه از زمان با تمام مشکلات این نهضت را یاری کرد و به شهادت رسید.

 

وی با اشاره به این مطلب که در زمان قبل از انقلاب اصناف و بازاریان با حضور گسترده خود در برابر دشمن با رهبری های پیامبر گونه امام خمینی(ره) ایستادند و در زمانهای حساس تاریخ با نقش آفرینی درست و به موقع تحولات بزرگی را در جامعه رقم زده اند و پیروز میدان شدند، افزود:انقلاب در آستانه ۴۰ سالگی از عمر با برکتش است که بازهم دشمنی و دسیسه های دشمن را مشاهده می کنیم .

 

سردار ناظری با تاکید بر این مطلب که امروز دشمن در سه حوزه نظامی، امنیتی و اجتماعی و جنگ اقتصادی در برابر ملت ایران ایستاده است، ادامه داد: دشمن در حوزه نظامی در برابر ملت ایران صف آرایی کرده و خوب می داند که توان و قدری جنگ نظامی با ملت ایران را ندارد، چرا که امروز ملت ایران در جایگاهی قرار دارد که مجهز به تجهیزات و ابزار روز نظامی است و در این زمینه خود کفا می باشد.

 

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: حوزه امنیتی و اجتماعی دومین حوزه ای است که دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران تلاش می کنند، دشمن در این حوزه به دنبال نا آرام و متشنج جلوه دادن ملت ما در فضا های مجازی است تا با شایعه سازی و دروغ با استفاده از گروهک های معاند و ضد انقلاب از کاه کوه بسازد تا افکار جوانان را تخریب و دهنشان را به سمت درگیری و ایجاد اغتشاشات سوق دهد که خوشبختانه در این حوزه تیر دشمن به سنگ خورده و به اهدافش دست نیافت.

 

این مسئول جنگ اقتصادی را را حوزه سوم فعالیت دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی بر شمرد و اظهار داشت: در این جنگ دشمن سعی دارد با ایجاد نارضایتی و تحمیل فشار بر مردم، مردم را به خیابها بکشانند تا به اهداف شوم و پلیدشان برسند، به لطف خدا و هوشیاری اصناف و بازاریان این تهدید نیز خنثی خواهد شد؛ قشر اصناف، تجار و بازاریان با نقش آفرینی مثبت و ایستادگی در برابر محتکران و حمایت از کالاهای ایرانی می توانند در این برهه از زمان پیروز میدان شوند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از تعداد ۴۰ نفر از اصناف ، بازاریان،تجار و فعالان اقتصادی خواهر و بر ادر تجلیل شد که از این تعداد ۱۱ نفر خواهر و ۲۹ نفر برادر بودند.

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=47063
  • دیدگاه‌ها برای اصناف و بازاریان نقش مهمی در حمایت از اقتصاد کشور دارند/برگزاری همایش روز قشر بسیج اصناف در زاهدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.