استخدام ۲۰۰ نفر با سرمایه گذاری ۷۰ میلیاردی در سیستان و بلوچستان در فاز اول

  • کد خبر : 44088
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۲۵
استخدام ۲۰۰ نفر با سرمایه گذاری ۷۰ میلیاردی در سیستان و بلوچستان در فاز اول
یک سرمایه گذار بومی ساکن استان تهران با بازگشت به سیستان و بلوچستان توانست در فاز اول با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریالی در بخش صنعت نساجی و پوشاک بزرگترین کارخانه پوشاک بخش خصوصی را در جنوب شرق کشور افتتاح و زمینه ساز اشتغال پایدار برای ۲۰۰ نفر در منطقه شود .

رئیس هیئت مدیره صنایع نساجی و پوشاک هامون بافت کویر در گفت و گو با خبرنگار گندم خبر اظهار داشت: پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص ایجاد اشتغال در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و احساس تکلیف به عنوان بومی منطقه پس از ۲۰ سال خشکسالی متوالی، مهاجرت خانواده ها و جوانان بیکار و جامه عمل پوشیدن به شعار سال در راستای محرومیت زدایی نسبت به ایجاد بزرگترین کارخانه تولیدی صنعتی پوشاک با ظرفیت اشتغال حداقل ۲۰۰ نفر در دوشیفت اقدام کرده ام .

 

رضا نورا افزود: فاز اول این کارخانه در مدت ۱۳ ماه آماده بهره برداری و افتتاح می باشد که برای این فاز ۷۰ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

 

وی در ادامه انواع البسه سازمانی، صنعتی، بیمارستانی، پوشاک دانش آموزی،  لباس ورزشی ، پک های یک بار مصرف اتاق عمل و لباس بیمار، پک سلامت، مانتو زنانه با طرح بومی و خاص استان، کیف و کوله پشتی مدارس و انواع کیسه های بسته بندی را از جمله موارد تولیدی این کارخانه عنوان و اظهار کرد: این کارخانه ظرفیت تولید ۲ میلیون دست انواع البسه و کیف را دارا می باشد و این رقم قابل افزایش نیز است .

 

ایشان در ادامه ضمن تشکر از مدیران استانی از جمله فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیر کل امور اقتصادی استانداری که در تسهیل امور اداری همکاری با وی داشتند، تاکید کرد: سیستان و بلوچستان قابلیتهای زیادی برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال دارد و نیاز است تا به تولیدات استان ارزش و بهاء از سوی مسئولان داده شود.

 

وی خاطر نشان کرد: توانمندی لازم در کارخانه صنایع نساجی و پوشاک هامون بافت کویر وجود دارد تا بتواند نیازمندی پوشاک همه سازمانها، ادارات، بیمارستانها، مدارس و غیره را تامین کرده و صادرات و ارسال مانتوهای بومی و سنتی را به سایر استانها و مرکز کشور انجام دهد .

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=44088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلام شرایط ثبت نامش چیه وچطوری میتونیم ثبت نام کنیم

  2. سلام لطفا شرایط نام نوییسی را هم اعلام بفرمائید ممنون ازلطف شما شادزی از زاهدان

  3. لطفا شرایط نام نوسی را بفرمائید ممنوک