از‌ ما مطالبه سکوت در برابر مشکلات نداشته باشید

  • کد خبر : 47602
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
از‌ ما مطالبه سکوت در برابر مشکلات نداشته باشید
هر چه تلاش میکنیم که سکوت نماییم و حرف نزنیم اما نمیشود و نمیتوانیم گویی در خلق و خوی ما قوای سکوت در برابر بی تفاوتی ها تعریف نگردیده است.

هر چه تلاش میکنیم که سکوت نماییم و حرف نزنیم اما نمیشود و نمیتوانیم گویی در خلق و خوی ما قوای سکوت در برابر بی تفاوتی ها تعریف نگردیده است.

چند روز قبل در صفحه شخصی خویش گلایه ای از شرایط سخت منطقه و بی تفاوتی های نمایندگان داشتم که متاسفانه برخی از این عزیزان صحبت هایم را برنتابیدن و باعث شد از طرق مختلف اعمال فشار برای حذف آن انتقاد داشته باشند.

باید یک واقعیت انکار ناپذیر از شخصیت ما اعضای تحریریه گندم خبر را بیان کنم که وقتی بحث مردم به میان می آید و موضوعی عمومیت پیدا میکند بر اساس عهد پیمانی که با خود و خدای خویش در ابتدای انتخاب راه خبرنگاری داشته ایم نمیشود سکوت اختیار نماییم.

دوست دارم شما مخاطبان عزیز بدانید که با هیچ احدی عقد اخوت در خصوص بیان نکردن مشکلات و کوتاهی هایی که از سوی وی رخ میدهد که آسایش و‌ زندگی مردم را تحت شعاش قرار دهد نداریم.

البته این نکته را منکر نمی شوم که در مواردی طی چند مرحله خصوصی و چهره به چهره تذکراتی را به افراد بیان می نماییم اما وقتی که تاثیر نداشته باشد دیگر چاره ای بجز تلنگر از طرق رسمی تر و علنی برایمان باقی نمی‌ماند.

قرآن کریم می فرماید: «وَ ذَکِّرْ فَإِنَّ الذِّکْری تَنْفَعُ الْمُوءْمِنینَ»؛ «و پند ده! زیرا که پند در موءمنان سودمند می افتد.»

آنچه که میگوییم بر اساس همین آیه ای که در بالا ذکر نمودم، خدای من شاهد است که چیزی جز پند‌ نیست ممکن است نیش سخنمان زیاد باشد اما ناچاریم چون دیگر‌ کارد به استخوان مردم رسیده و ما نیز به عنوان عضوی از این جامعه دردمند وظیفه ی سنگین بیان مشکلات را بر دوش داریم.

نه تنها بنده بلکه همه همکارانم که در این مسیر همراهم هستند حاضر نیستیم با کسب گندم ری از سوی برخی افراد در برابر منافع عامه مردم سکوت نماییم ، باز هم امیدوارم به حق این روز عزیز بزرگواران به مسیر خدمت صادقانه به مردم باز گردند.

در انتها جا دارد عید سعید غدیر را خدمت همه شما تبریک و از تک تک شما طلب دعای خیر و عاقبت بخیری خادمینتان در رسانه گندم خبر از حضورتان مسئلت نمایم.

کوچک همه مردم مظلوم سیستان و بلوچستان
سیدمحمد کاظم حسینی طباطبائی

لینک کوتاه : http://gandomkhabar.ir/?p=47602
  • دیدگاه‌ها برای از‌ ما مطالبه سکوت در برابر مشکلات نداشته باشید بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.