گندمـــ پرس : بدون شک تمامی شما گرامیان , مسیر زاهدان به زابل و بلعکس را بارها طی کرده  و حتما با جاده خاص این مسیر نیز به خوبی آشنایی دارید , آنچه بیش از همه توجه مسافرین عبوری را به خود جلب می کند , جاده ایست که  سالهاست عملیات عمرانی آن بصورت کاملا […]

گندمـــ پرس : بدون شک تمامی شما گرامیان , مسیر زاهدان به زابل و بلعکس را بارها طی کرده  و حتما با جاده خاص این مسیر نیز به خوبی آشنایی دارید , آنچه بیش از همه توجه مسافرین عبوری را به خود جلب می کند , جاده ایست که  سالهاست عملیات عمرانی آن بصورت کاملا لاک پشتی به جلو می رود.

در این بین برخی از نقاط این جاده بسیار قابل تامل تر است , برای مثال مسیر شهر زابل تا سه راهی جزینک تنها در نقطه ای که پل دوم نهراب باید ساخته شود سالهاست تکمیل نشده و عملا مشخص گردیده که اداره کل راه و شهرسازی استان در امر ساخت این پل از توان کافی برخوردار نیست.

 

 20150505_122410

 

بواقع اگر اراده ای باشد تکمیل این پل باید این همه مدت به طول بیانجامد ؟ و حال که این مشکل وجود دارد چه کسی باید با این مساله برخورد کند ؟ و اگر این طرح نیاز به تامین اعتبار دارد جه کسی باید آنرا تامین نماید ؟

علاوه براین راههای روستای حوزه سیستان نیز با دهها مشکل مواجه و بزرگراه دوست محمد به زابل نیز مدتهاست به حال خود رها شده و عملا هیچ پیشرفتی ندارد ,  همگی آن از عدم تامین اعتبار رنج می برند و این مساله خود نشان از عدم توجه کافی اداره کل راه و شهرسازی شمال استان به راههای سیستان دارد و گویا عزیزان مسئولی که به سیستان سفر میکنند , همراه با خودروهای چند صد میلیونی مشکلات اسفالت راههای روستایی را حس نمی کنند و نتیجه این می شود که برخوردی با کم کاریها نیز صورت نمی گیرد.

 

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه