گندمــــ پرس : برای معرفی چهره واقعی سیستان و بلوچستان در جذب گردشگر و نشان دادن ظرفیتهای گردشگری آن، باید سالی را به نام این استان اختصاص داد.   به گزارش گندمــــ پرس به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور شب گذشته در دومین جلسه هماهنگی خدمات سفر استان […]

گندمــــ پرس : برای معرفی چهره واقعی سیستان و بلوچستان در جذب گردشگر و نشان دادن ظرفیتهای گردشگری آن، باید سالی را به نام این استان اختصاص داد.

 


به گزارش گندمــــ پرس به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور شب گذشته در دومین جلسه هماهنگی خدمات سفر استان سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب گفت: بسیج کردن تمام امکانات در تمام زمینه‌ها در این منطقه ضروریست و رسانه ملی نیز باید تلاش کند سهم این استان را در برنامه‌های ملی افزایش دهد.

 


رحمانی موحد با اشاره به اینکه دولت یازدهم موضوع گردشگری را در اولویت برنامه های خود قرار داده است، افزود: برخورداری سیستان و بلوچستان از مثلث کویر، ساحل و کوهستان ظرفیت های بیشماری در حوزه گردشگری منطقه ایجاد کرده که درحد یک کشور است.

 


وی با اشاره به قابلیت های اکوتوریسم منطقه گفت: یکی از افتخارت ایرانیان ومردم این دیار، شهرسوخته است و اگر آن‌ طور که باید به مردم کشور و دنیا معرفی شود، قطعا سهم بسزایی از گردشگر را به خود اختصاص خواهد داد.

 


رحمانی‎موحد افزود: یکی از اولویت های ما معرفی سیستان و بلوچستان در سطح ملی و منطقه‌ای است و در این راستا برنامه‌ریزی می‌کنیم هفته سیستان و بلوچستان در تهران برگزار و ظرفیت‌های این منطقه در تمامی زمینه‌ها به نمایش گذاشته شود.

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه