در صورت عدم نظارت و هنجار شکنی در جامعه شخص مدیر باید پاسخگو باشد به عنوان مثال در یکی از مراسم عید نیمه شعبان شاهد این عدم نظارت بودیم که با مسببین...

محمد سرگزی در جلسه شورای اداری شهرستان زابل اظهار داشت: یکی از موضوع‌های مهم امروز جامعه ما بحث تکریم ارباب رجوع در ادارات و نهادهای دولتی است.

 

به گزارش گندم خبر, دادستان زابل گفت: رعایت نزاکت، سرعت عمل در حل مشکلات مردم، آرامش و متانت، رعایت شئونات اسلامی، احترام به مراجعه کنندگان و بسیاری از موارد دیگر از جمله موضوعاتی است که مردم از کارمندان دولتی انتظار دارند.

 

سرگزی ضمن قدر دانی از مدیران و کارکنان دولتی شهرستان که اکثریت آنها را افراد با ایمان و خدمتگزار و محترم خواند بیان داشت : مدیران اداره‌های دولتی وظیفه دارند که اجرای طرح تکریم ارباب رجوع را از کارمندان خود بخواهند وبرای اجرای صحیح و کامل آن کارکنان خود را آموزش دهند و حتما یک روز کاری خود را جهت ملاقات چهره به چهره با ولی نعمتان خود قرار دهند که قطعا اثرات آن را در پیشرفت کاری خود مشاهده خواهند کرد.

 

وی تصریح کرد: البته اکثریت کارکنان اداره‌های دولتی رفتار مناسب و در خور تحسینی با ارباب رجوع دارند که قابل ستایش و تقدیر است اما هستند کارکنانی که این مهم را رعایت نمی کنند.

 

در ادامه دادستان زابل در خصوص صدور مجوز در امور فرهنگی خاطر نشان کردند: بعضا مشاهده می شود نهاد های متولی به صدور برخی مجوزها در امورات مختلف مبادرت میکنند که نیاز است پس از صدور این مجوزها دستگاه مربوطه نظارت کافی بر حسن انجام برنامه ها را اعمال نمایند و در صورت عدم نظارت و هنجار شکنی در جامعه شخص مدیر باید پاسخگو باشد به عنوان مثال در یکی از مراسم عید نیمه شعبان شاهد این عدم نظارت بودیم که با مسببین برخورد لازم صورت گرفت.

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه