بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) زاهدان با صدور جوابیه ای , پاسخی غیرواقعی به مطلبی تحت عنوان "بیمارستان های دولتی ناجی مردم یا تشنه پول در جیب مردم" ارائه داد.

بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) زاهدان با صدور جوابیه ای, پاسخی غیرواقعی به مطلبی تحت عنوان “بیمارستان های دولتی ناجی مردم یا تشنه پول در جیب مردم”  داد.

 

به گزارش گندم خبر, روابط عمومی بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) در متن جوابیه ارسالی خود گفت:

هوالعادل
جوابیه بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) زاهدان
با توجه به اینکه صبح امروز مطلبی تحت عنوان “بیمارستان های دولتی ناجی مردم یا تشنه پول در جیب مردم” در کانال “گندم خبر” منتشر شد و با توجه به اینکه تصویر صورتحسابی ممهور به مهر امور مالی این بیمارستان نیز در این کانال انعکاس یافت، به استحضار هموطنان شریف می رساند که بررسی های لازم توسط کارشناسان امور مالی بیمارستان انجام شد.

در بررسی های صورت گرفته مشخص گردید که خدمات ارائه شده به این بیمار مشمول حمایت های بیمه ای نبوده است و تعرفه دریافتی از ایشان نیز کاملا قانونی بوده و هیچگونه وجه مازادی دریافت نشده است.

شایان ذکر است همراهی محترم این بیمار می توانست با مراجعه به “سوپروایزر بالینی” که به صورت ۲۴ ساعته در بیمارستان حضور دارد نسبت به کسب اطلاعات کافی و رفع ابهاماتی که در ذهن ایشان ایجاد شده بود اقدام نمایند.

علاوه بر پاسخگوئی چهره به چهره همکاران محترم سوپروایزر در بیمارستان ها، امکانات ارتباطی و راه های پی گیری دیگری نیز در اختیار هموطنان عزیز قرار دارد و پوسترهای مربوط به آن نیز در نقاط مختلف بیمارستان نصب شده است که سامانه ارتباط مردمی رئیس بیمارستان، ستاد هدایت و اطلاع رسانی درمان دانشگاه، اداره نظارت بر درمان دانشگاه، سامانه ارتباطات مردمی و اداره بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و سامانه کشوری ۱۹۰ مهمترین آنها می باشند.

در پایان ضمن ارج نهادن به فعالیت های ارزشمند رسانه های جمعی و فعالان حوزه رسانه در آگاهی بخشی عمومی، حرکت جامعه در مسیر شفافیّت، افزایش پاسخگوئی نهادهای خدماتی و ارتقاء سواد سلامت مردم بار دیگر این نکته مهم را مرور می کنیم که انتشار اخبار غیرواقعی و اطلاعات مخدوش می تواند به اعتماد عمومی، سرمایه های اجتماعی و آرامش روانی مردم آسیب وارد نماید و منجر به تضییع حق الناس نیز بشود.
لذا انتظار می رود تا بزرگوارانی که دستی بر قلم و آشنائیتی با گردانندگان شبکه های اجتماعی دارند قبل از انتشار این گزارشات از فرایندهای پاسخگوئی در نظام بهداشت و درمان مطلع شده و پس از انجام بررسی های لازم و کسب اطلاع کافی از صحت و سقم این قبیل مسائل، نسبت به انتشار یا عدم انتشار آن تصمیم گیری نمایند.
از مسئولین محترم کانال گندم خبر نیز دعوت می شود تا به منظور کسب اطلاع از مشکلات واقعی بیمارستان به حوزه ریاست مراجعه نموده و پس از آگاهی و مطلع شدن از تنگناهای واقعی در مسیر خدمت رسانی به مردم، از ظرفیت آن رسانه به منظور حلّ این مشکلات و ارائه کمک واقعی به خدمت گیرندگان استفاده نماید.

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه